وعده افتتاح ورزشگاه بروجرد در۱۴۰۰/ ضعف صنايع تبديلي محصولات باغي – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

۷ بازديد

به گزارش خبرنگار آنلاين احمد گودرزيان ، در سخناني با اشاره به توزيع بيش از 300000 ماسك رايگان در شهرستان بروجرد به دليل شيوع بيماري ويروس كرونا قلب: .. وضعيت آب بروجرد از نظر شيوع تاج وي با اشاره به اجراي طرح شهيد سليماني براي شكستن زنجيره ويروس كرونا در اين شهرستان گفت: در حال …

وعده افتتاح ورزشگاه بروجرد در۱۴۰۰/ ضعف صنايع تبديلي محصولات باغي – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://online-mag.ir/2021/02/وعده-افتتاح-ورزشگاه-بروجرد-در۱۴۰۰-ضعف/ مجله آنلاين Fri, 05 Feb 2021 22:51:38 0000 مجله همگاني https://online-mag.ir/2021/02/وعده-افتتاح-ورزشگاه-بروجرد-در۱۴۰۰-ضعف/ به گزارش خبرنگار آنلاين احمد گودرزيان ، در سخناني با اشاره به توزيع بيش از 300000 ماسك رايگان در شهرستان بروجرد به دليل شيوع بيماري ويروس كرونا قلب: .. وضعيت آب بروجرد از نظر شيوع تاج وي با اشاره به اجراي طرح شهيد سليماني براي شكستن زنجيره ويروس كرونا در اين شهرستان گفت: در حال …

به گزارش خبرنگار آنلاين احمد گودرزيان ، در سخناني با اشاره به توزيع بيش از 300000 ماسك رايگان در شهرستان بروجرد به دليل شيوع بيماري ويروس كرونا قلب: ..

وضعيت آب بروجرد از نظر شيوع تاج

وي با اشاره به اجراي طرح شهيد سليماني براي شكستن زنجيره ويروس كرونا در اين شهرستان گفت: در حال حاضر شيوع بيماري در بروجرد آبي است.

سرپرست فرمانداري بروجرد گفت: طراحي شده هاي همچنين همكاري مردم براي سفيد كردن وضعيت شهر از نظر شيوع بيماري وجود دارد.

220 هكتار از گياهان دارويي را بكاريد

گودرزيان در بخشي ديگر از سخنان خود با اشاره به كاشت گياهان دارويي در شهرستان بروجرد اظهار داشت: در همين راستا اعتباراتي از صندوق توسعه ملي به اين منظور به شهرستان اختصاص يافت.

وي با بيان اينكه در سال گذشته در مجموع 220 هكتار گياهان دارويي در سطح شهرستان كاشته شد ، گفت: همچنين با اقدامات انجام شده سه سد خاكي براي ذخيره آب هاي زيرزميني در دستور كار قرار گرفت كه يكي از آنها مورد سوused استفاده قرار گرفت و دو مورد ديگر در حال دويدن.

نمايش فيلم در جشنواره فيلم فجر در بروجرد

وي در بخشي ديگر از سخنان خود به تاسيس يك مركز هنري در شهرستان بروجرد اشاره كرد ، رئيس استان بروجرد گفت: فورا.

گودرزيان تأكيد كرد: امسال براي اولين بار نمايش فيلم در جشنواره فيلم فجر در شهر بروجرد برگزار مي شود.

پيگيري احياي 21 واحد صنعتي

وي همچنين در ادامه سخنان خود با اشاره به صنعت شهرستان بروجرد ، گفت: در برنامه طراحي شده هاي در نتيجه 21 واحد صنعتي در شهر بروجرد كه با مشكلات بانكي و نقدينگي روبرو بودند ، حل و فصل شدند.

رئيس استان بروجرد با بيان اينكه 105 فرصت شغلي دارد يكي از واحدهاي صنعتي “كشيجام” است ، افزود: “همچنين ، كارخانه غذاي كودك 15 سال بعد ، پايان دولت ، دوباره جوان شد.”

مرحله اول استاديوم 15000 نفري تا ژوئن 1400 افتتاح مي شود

گودرزيان با اشاره به اينكه مرحله اول استاديوم 15000 نفري بروجرد تا ژوئن 1400 افتتاح مي شود ، ادامه داد. فاز اول اين ورزشگاه با ظرفيت 5،000 مورد بهره برداري قرار خواهد گرفت.

وي اعلام كرد كه سه مزرعه چمن مصنوعي را در يكي از دهكده هاي اين شهر افتتاح خواهد كرد ، با تعيين: علاوه بر اين ، از مزارع چمن مصنوعي در شهر بروجرد استفاده مي شود.

از سرمايه گذاري بخش خصوصي در گردشگري استقبال كنيد

وي در ادامه سخنان خود با اشاره به ظرفيت هاي گردشگري و تاريخي اين شهرستان در بروجرد گفت: در همين راستا ، مقصد گردشگري جديدي به نام “بيدلادان” در شهر بروجرد ايجاد شده است.

رئيس استان بروجرد با اشاره به مقاصد گردشگري «گلد شتبا چشم انداز جيبا از شهرستان بروجرد گفت: باغهاي سيب ، مناطق «وناييو … يكي ديگر از توانايي هاي جهانگردي بروجرد است و اميدواريم بتوان از اين توانايي براي ايجاد شغل به طرز مطلوبي در شهر استفاده كرد.

گودرزيان تأكيد كرد: ما قطعاً از سرمايه گذاري بخش خصوصي در بخش گردشگري شهرستان بروجرد استقبال مي كنيم.

صنعت تبديل ضعيف براي مراكز توليد سيب

وي در بخشي ديگر از سخنان خود با اشاره به توانمندي هاي كشاورزي و باغي شهرستان بروجرد اظهار داشت: متاسفانه در زمينه صنعت فرآوري اين محصول با مشكل روبرو هستيم اما اين صنايع را در شهرهايي كه مي خواهيم ارائه دهيم ايجاد كردن.

سرپرست فرمانداري بروجرد گفت: برنامه پنج ساله توسعه بروجرد در دستور كار قرار گرفته است.

گودرزيان در يك مصاحبه تلويزيوني در يك مصاحبه تلويزيوني درباره فعاليت دو دانشگاه بزرگ بروجرد گفت: خوشبختانه اين دانشگاه چندين سال است كه درگير صنعت است و اقدامات يكپارچه در اين راستا در دستور كار قرار گرفته است. من اين كار را خواهم كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.