بازاريابي مقاله

به خبرنامه تخصصي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

بازاريابي مقاله

۱۷ بازديد

بازاريابي مقاله

من در شرف ريختن لوبيا هستم تا به شما واقعيت هاي واقعي بازاريابي مقاله را بدانم. بازاريابي مقاله – اصلاً چقدر موثر است؟ بايدها و نبايدهاي بازاريابي مقاله. تعريف كلي بازاريابي مقاله در جايي خواهد بود كه شما مقاله اي در مورد موضوعي مرتبط با وب سايت خود ايجاد كنيد و آن مقاله را منتشر …

بازاريابي مقاله https://hillbilly.ir/بازاريابي-مقاله/ https://hillbilly.ir/بازاريابي-مقاله/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sun, 03 Jan 2021 18:25:10 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing vs offline marketing https://hillbilly.ir/بازاريابي-مقاله/

بازاريابي مقاله

من در شرف ريختن لوبيا هستم تا به شما واقعيت هاي واقعي بازاريابي مقاله را بدانم. بازاريابي مقاله – اصلاً چقدر موثر است؟ بايدها و نبايدهاي بازاريابي مقاله. تعريف كلي بازاريابي مقاله در جايي خواهد بود كه شما مقاله اي در مورد موضوعي مرتبط با وب سايت خود ايجاد كنيد و آن مقاله را منتشر …

بازاريابي مقاله

من در شرف ريختن لوبيا هستم تا به شما واقعيت هاي واقعي بازاريابي مقاله را بدانم.

بازاريابي مقاله – اصلاً چقدر موثر است؟

بايدها و نبايدهاي بازاريابي مقاله.

تعريف كلي بازاريابي مقاله در جايي خواهد بود كه شما مقاله اي در مورد موضوعي مرتبط با وب سايت خود ايجاد كنيد و آن مقاله را منتشر كنيد.

اين مقاله در مورد تبليغ وب سايت شما از اين طريق نيست – شايد درك آن دشوار باشد ، اما شما سعي مي كنيد خواننده را جلب كنيد!

هميشه به ياد داشته باشيد كه از كلمات كليدي و عبارات موثر مرتبط با موضوع خود استفاده كنيد.

در بخش بيوگرافي نويسنده ، لازم است شرح مختصري از خود را با پيوندي به وب سايت خود ، اعم از صفحه اصلي يا برخي از صفحات ديگر در سايت خود ، قرار دهيد.

ايده اصلي اينجا اين است كه مقاله شما بصورت آنلاين نمايش داده شود و ساير مديران وب سايت مقاله شما را در سايتهاي ديگر بازنشر دهند – ايجاد لينك و ترافيك.

خوب – بياييد واقعيت ها و افسانه ها را در نوشتن مقالات مرور كنيم –

مزخرفنوشتن مقاله اي كه در تجارت اينترنتي شما چندان مفيد نباشد.

واقعيت: بازاريابي مقاله مي تواند به شما در افزايش محبوبيت پيوند كمك كند و مي تواند منبع خوبي از هدفمندترين ترافيكي باشد كه مي توانيد دريافت كنيد.

مزخرف: مقالات تجديد چاپ شده يا تجديد چاپ شده فقط به عنوان مقالات اضافي نمايه مي شوند يا به صفحات اضافه مي شوند ، بنابراين اين روش براي انجام كارها هيچ كمكي نمي كند.

واقعيت: اين نادرست است زيرا دقيقاً به مكان ارسال مقاله ، مهم است. مقاله ممكن است در ميان ده مقاله برتر قرار گيرد و نه به عنوان صفحه تكميلي.

مزخرفارسال مقاله خود در سراسر اينترنت محتواي تكراري ايجاد مي كند و توسط موتورهاي جستجو جريمه خواهيد شد.

واقعيت: اگر موتورهاي جستجو شما را جريمه مي كنند و محتواي تكراري از اهميت بالايي برخوردار است – همه خوراك هاي RSS بهم ريخته اند. براي مثال نگاهي به نيويورك تايمز بيندازيد و ببينيد چند نفر از طريق RSS خود لينك داده اند يا مقاله اي را به وبلاگ خود پيوست كرده اند!

مزخرف: تنها روش ايجاد مقاله نويسي براي شما نوشتن مقاله و ارسال آن به صدها وب سايت مقاله است.

واقعيتبيش از يك راه براي پوست گربه وجود دارد! اگر به دنبال پيوندهاي زيادي به سايت خود بيش از حد معقول و منطقي هستيد – از روشي كه ذكر شد استفاده كنيد.

با اين حال ، روش ديگر اين است كه از وب سايت ها يا دايركتوري هاي اختصاص داده شده به مقالات بخواهيد مقاله شما را بپذيرند – آنها اين مقاله را مي گيرند ، به شرط آنكه مقاله مرتبط و تخصصي باشد. كار ممكن است دشوار باشد ، اما نتايج مي تواند پاداش آورتر باشد. و ترافيك بهتر و هدفمندتري خواهيد داشت.

و همچنين فراموش نكنيم كه ارسال مقاله در وب سايت شما نيز يك روش عالي براي افزودن مطالب جديد است و اگر مقاله خوب نوشته شده باشد ، افراد مستقيماً به مقاله پيوند مي خورند و بازديد از سايت و سايت روابط عمومي شما را افزايش مي دهند.

مزخرفهميشه مطمئن شويد كه مقاله شما در وب سايت شما منتشر شده است ، منتظر خزيدن عنكبوت در سايت خود باشيد ، منتظر فهرست شدن صفحه باشيد ، سپس مقاله را در جاي ديگري ارسال كنيد.

واقعيت: وقتي مقاله اي را به وب سايت خود اضافه مي كنيد ، افزودن محتوا ناميده مي شود ، اما وقتي مقاله را به سايتهاي ديگر ارسال مي كنيد ، مقاله بازاريابي ناميده مي شود و با مقاله بازاريابي ، نمي خواهيد ابتدا مقاله در سايت شما نمايه شود.

گيج در مورد آنچه من فقط گفتم؟

خوب ، فقط به ياد داشته باشيد – افزودن محتوا و بازاريابي مقاله را اشتباه نگيريد زيرا آنها دو تمرين جداگانه هستند.

با ارسال مقالاتي به ساير وب سايت ها و از طريق موتورهاي جستجو ، يافتن اين مقالات به شما كمك مي كند و به شما در وب سايت خود كمك مي كند.

اگر وب سايت هايي كه مقاله خود را براي آنها ارسال كرده ايد به خوبي نمايه شوند ، شانس بالايي براي حضور در رتبه بندي داريد.

اميدوارم ، شما اكنون درك بهتري از نحوه كار بازاريابي مقاله و مواردي كه براي بازاريابي مقاله موثر لازم است ، داشته باشيد.

https://hillbilly.ir/بازاريابي-مقاله/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.