قاچاق سازمان يافته سوخت درنيروگاه علي آباد/افزايش شرط بندي آنلاين – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

۵ بازديد

سردار محمد سعيد فاضل دادگر به خبرنگار آنلاين گفت: ناظر برنامه اول و دوم مقابله با بد حجابي همزمان با سراسر كشور در گلستان اجرا شده است. مثل پاساژها و مغازه هاست. وي افزود: در اين طرح براي اولين بار براي افرادي كه نياز به مراجعه و تعهد دارند پيامكي ارسال مي شود. فرمانده انتظامي …

قاچاق سازمان يافته سوخت درنيروگاه علي آباد/افزايش شرط بندي آنلاين – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://livemag.ir/2021/01/قاچاق-سازمان-يافته-سوخت-درنيروگاه-علي/ https://livemag.ir/2021/01/قاچاق-سازمان-يافته-سوخت-درنيروگاه-علي/#respond مجله زنده خبري Mon, 11 Jan 2021 01:10:37 0000 عمومي https://livemag.ir/2021/01/قاچاق-سازمان-يافته-سوخت-درنيروگاه-علي/ سردار محمد سعيد فاضل دادگر به خبرنگار آنلاين گفت: ناظر برنامه اول و دوم مقابله با بد حجابي همزمان با سراسر كشور در گلستان اجرا شده است. مثل پاساژها و مغازه هاست. وي افزود: در اين طرح براي اولين بار براي افرادي كه نياز به مراجعه و تعهد دارند پيامكي ارسال مي شود. فرمانده انتظامي …

سردار محمد سعيد فاضل دادگر به خبرنگار آنلاين گفت: ناظر برنامه اول و دوم مقابله با بد حجابي همزمان با سراسر كشور در گلستان اجرا شده است. مثل پاساژها و مغازه هاست.

وي افزود: در اين طرح براي اولين بار براي افرادي كه نياز به مراجعه و تعهد دارند پيامكي ارسال مي شود.

فرمانده انتظامي گلستان در مورد قاچاق سوخت از نيروگاه علي آبادكتول گفت: پرونده اين جنايت در دست پليس امنيت اقتصادي استان است و تاكنون 13 نفر دستگير و 6 دستگاه خودرو توقيف شده است.

به گفته وي ، با تحقيقات و اعترافات متهم به قاچاق سوخت به 4.5 ميليون ليتر رسيده و پيش بيني مي شود اين رقم به هفت ميليون ليتر افزايش يابد.

فرمانده انتظامي گلستان تأكيد كرد: اين جنايت در ساختاري سازمان يافته رخ داده و ابعاد مختلف آن در دست بررسي است.

فاضل دادگر در پاسخ به اين سال كه آيا شرط بندي آنلاين در گلستان نيز فعال است ، گفت: شرط بندي آنلاين در استان رو به افزايش است اما به دليل نبود قوانين مكتوب در زمينه قمار جدي ، هنوز نتيجه اي نگرفته ايم.

وي افزود: جلساتي با مشاركت پليس فتا ، معاون وكيل و دادستان مركز گلستان در نظر گرفته شده و در اين زمينه تصميم گيري مي شود.

https://livemag.ir/2021/01/قاچاق-سازمان-يافته-سوخت-درنيروگاه-علي/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.