تفاوت بين بازاريابي ورودي و بازاريابي برون گرا

به خبرنامه تخصصي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

تفاوت بين بازاريابي ورودي و بازاريابي برون گرا

۵ بازديد

تفاوت بين بازاريابي ورودي و بازاريابي برون گرا

معرفي مصرف كنندگان امروزي درباره محصولات و برندهايي كه مي خواهند انتخاب كنند بيشتر مي دانند و مي دانند. بنابراين، به عنوان يك برند، بايد به مكان مناسب در زمان مناسب نگاه كرد تا به شكلي اميدواركننده در ذهن مشتريان ثبت شود. اين باعث مي شود كه برند، رويكردهاي مختلفي را در پيش بگيرد تا …

تفاوت بين بازاريابي ورودي و بازاريابي برون گرا https://hillbilly.ir/تفاوت-بين-بازاريابي-ورودي-و-بازاريابي/ https://hillbilly.ir/تفاوت-بين-بازاريابي-ورودي-و-بازاريابي/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Tue, 26 Oct 2021 05:15:41 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=16903

تفاوت بين بازاريابي ورودي و بازاريابي برون گرا

معرفي مصرف كنندگان امروزي درباره محصولات و برندهايي كه مي خواهند انتخاب كنند بيشتر مي دانند و مي دانند. بنابراين، به عنوان يك برند، بايد به مكان مناسب در زمان مناسب نگاه كرد تا به شكلي اميدواركننده در ذهن مشتريان ثبت شود. اين باعث مي شود كه برند، رويكردهاي مختلفي را در پيش بگيرد تا …

تفاوت بين بازاريابي ورودي و بازاريابي برون گرا

معرفي

مصرف كنندگان امروزي درباره محصولات و برندهايي كه مي خواهند انتخاب كنند بيشتر مي دانند و مي دانند. بنابراين، به عنوان يك برند، بايد به مكان مناسب در زمان مناسب نگاه كرد تا به شكلي اميدواركننده در ذهن مشتريان ثبت شود. اين باعث مي شود كه برند، رويكردهاي مختلفي را در پيش بگيرد تا رويكردي جامع به بازاريابي داشته باشد. راه‌هاي بازاريابي جديد اخيراً پديدار شده‌اند و محبوبيت رسانه‌هاي اجتماعي نگرش مربيان كسب‌وكار به مفهوم بازاريابي را در سال گذشته تغيير داده است. پلتفرم پوياتر است و كاربر نهايي يا مشتري اكنون نيروي محركه است. اين تقاضا براي توجه مصرف كننده باعث ايجاد روش هاي مختلف بازاريابي شده است كه اكنون غالب هستند. Inbound و Outbound دو روش بازاريابي هستند كه تضمين مي كنند يك برند محصولات و خدمات خود را به مشتريان عرضه مي كند.

بازاريابي درونگرا چيست؟

بازاريابي درونگرا يك پديده اخير است و به عنوان راهي براي برندها شناخته مي شود تا از طريق تلاش ها و تحقيقات بازاريابي پولي، توسط مشتريان ديده شوند. اين دسته شامل تبليغ كسب و كار از طريق وبلاگ ها، پادكست ها، خبرنامه هاي الكترونيكي، كاغذهاي سفيد، سئو، بازاريابي رسانه هاي اجتماعي، ويدئوها، كتاب هاي الكترونيكي و ساير اشكال بازاريابي محتوا است كه براي نزديك كردن مشتريان به برند ارزشمند است.

بازاريابي برون مرزي چيست؟

برخلاف رويه‌هاي بازاريابي ورودي، رويدادهاي تماس سرد، شركت در سمينارها و نمايش‌هاي تجاري، راديو و تلويزيون، تبليغات روزنامه‌ها، آگهي‌هاي تبليغاتي در مورد بازاريابي، ارسال هرزنامه، بازاريابي تلفني و ساير روش‌هاي تجارت سنتي در حوزه تجارت خارجي قرار دارند. به طور خلاصه، مي توان آن را به عنوان يك شكل سنتي از بازاريابي تعريف كرد كه در آن يك شركت پيام خود را به مخاطبان هدف ارائه مي دهد.

مزاياي بازاريابي ورودي و خروجي

مزاياي بزرگ ورودي -ماروترا است:

  • افزايش احتمال تبديل بازديدكنندگان وب سايت به رهبر

  • اين فرصتي را براي تبديل مشتريان به مشتريان رده بالا فراهم مي كند

  • قيمت نسبت به خارج از كشور گران است

  • مشتريان به جاي اينكه برند مجبور باشد به مشتري نزديك شود، از طريق بازاريابي درونگرا به برند مي آيند

  • خرده فروشان مي توانند از طريق ورودي به مشتريان خود آموزش دهند

  • نظارت آسان تر است و ROI مي تواند به طور موثر تنظيم شود

مزاياي اصلي بازاريابي برونگرا عبارتند از:

  • اين فرصتي را براي ايجاد يك درخواست كلي فراهم مي كند

  • فروش خارج از كشور شانس بيشتري براي ايجاد سرنخ دارد زيرا در اين صورت كسي مي تواند روند را براي آينده شكل دهد.

  • به ساختن تاريخچه برند كمك مي كند

نتيجه

بازاريابي مي تواند به عنوان ابزاري موثر براي توليد سرنخ استفاده شود. هر دو بازاريابي درونگرا و برونگرا مي توانند هدف توليد سرنخ را محقق كنند. سازمان ها 90 درصد از هزينه هاي بازاريابي خود را به بازاريابي خارجي اختصاص مي دهند و تنها 10 درصد آن به بازاريابي درونگرا اختصاص مي يابد. اين نرخ به زودي تغيير خواهد كرد زيرا مصرف كنندگان اكنون به جاي كانال هاي سنتي به دنياي آنلاين رفته اند.

https://hillbilly.ir/تفاوت-بين-بازاريابي-ورودي-و-بازاريابي/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.