چگونه مي توان شركاي رسانه هاي اجتماعي را تقويت كرد و تلاش هاي SEO شما را بهبود بخشيد؟

۸ بازديد

چگونه مي توان شركاي رسانه هاي اجتماعي را تقويت كرد و تلاش هاي SEO شما را بهبود بخشيد؟

اس ام ام و بهينه سازي موتور جستجو اغلب در فضاي ديجيتال ماركتينگ جايگاه جداگانه اي در نظر گرفته مي شود. و در واقع دو عامل تعيين كننده در زمينه بازاريابي آنلاين هستند. اما آنچه ما نمي فهميم اين است كه چرا بسياري از شركت ها بازاريابي رسانه هاي اجتماعي را به عنوان يكي از …

چگونه مي توان شركاي رسانه هاي اجتماعي را تقويت كرد و تلاش هاي SEO شما را بهبود بخشيد؟ https://hillbilly.ir/چگونه-مي-توان-شركاي-رسانه-هاي-اجتماعي-ر/ https://hillbilly.ir/چگونه-مي-توان-شركاي-رسانه-هاي-اجتماعي-ر/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sun, 24 Oct 2021 04:36:35 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=16791

چگونه مي توان شركاي رسانه هاي اجتماعي را تقويت كرد و تلاش هاي SEO شما را بهبود بخشيد؟

اس ام ام و بهينه سازي موتور جستجو اغلب در فضاي ديجيتال ماركتينگ جايگاه جداگانه اي در نظر گرفته مي شود. و در واقع دو عامل تعيين كننده در زمينه بازاريابي آنلاين هستند. اما آنچه ما نمي فهميم اين است كه چرا بسياري از شركت ها بازاريابي رسانه هاي اجتماعي را به عنوان يكي از …

چگونه مي توان شركاي رسانه هاي اجتماعي را تقويت كرد و تلاش هاي SEO شما را بهبود بخشيد؟

اس ام ام و بهينه سازي موتور جستجو اغلب در فضاي ديجيتال ماركتينگ جايگاه جداگانه اي در نظر گرفته مي شود.

و در واقع دو عامل تعيين كننده در زمينه بازاريابي آنلاين هستند.

اما آنچه ما نمي فهميم اين است كه چرا بسياري از شركت ها بازاريابي رسانه هاي اجتماعي را به عنوان يكي از بزرگترين متحدان سئو نمي پذيرند.

آيا مي‌خواهيم بگوييم كه رسانه‌هاي اجتماعي مستقيماً رتبه‌بندي موتور جستجوي شما را ارتقا مي‌دهند؟

پاسخ ساده NO خواهد بود!

شما بايد بپذيريد كه معيارهاي اجتماعي مانند لايك هاي فيس بوك و فالوورهاي توييتر به قدرت رسانه هاي اجتماعي اشاره مي كنند، اما هيچ دست مستقيمي در رتبه بندي موتورهاي جستجو ندارند.

پاسخ هاي مستقيم ما مطمئناً گيج كننده است. با اين حال، ما كاملاً معتقديم كه SEO و SMO شركاي قدرتمندي هستند كه سازمان ها بايد براي موفقيت بازاريابي ديجيتال از آنها استفاده كنند.

بياييد نگاهي عميق‌تر بيندازيم و نشان دهيم كه چگونه SMM مي‌تواند استراتژي سئوي شما را ارزشمند و ايمن كند.

رابطه بين معيارهاي اجتماعي و سئو

فرض كنيد ممكن است آزمايش قبلي انجام شده باشد كه استفاده از معيارهاي رسانه هاي اجتماعي مانند رسانه هاي اجتماعي و ميزان مشاركت در رتبه بندي موتورهاي جستجو را تعيين كرده باشد.

اما به دليل ماهيت غيرقابل پيش بيني و ناپايدار SMO و علائم ضعيف ناشي از آن، متخصصان ممكن است آزمايش ها را مسدود كرده باشند.

مت كاتز در سال 2014 در ويديوي وب مسترهاي خود اين موضوع را به خوبي توضيح داد. او در آن زمان رئيس تيم وب اسپم گوگل بود و ادعا كرد كه سيگنال ناقصي را به رسانه هاي اجتماعي ارائه كرده است.

همچنين الگوريتم هاي موتورهاي جستجو قادر به تعيين صحت و اعتبار مقالات ارسالي و مشخصات آنها نيستند.

با اين حال، آيا راهي غيرمستقيم وجود دارد كه رسانه هاي اجتماعي بر رتبه بندي موتورهاي جستجو تأثير بگذارد؟

و اين در ويديوي خود كات تزئين شده است.

او گفت كه گوگل با سايت هاي رسانه هاي اجتماعي مانند هر سايت ديگري در اينترنت رفتار مي كند ، اين بدان معناست كه قوانين براي فيس بوك ، توييتر و بقيه سايت هاي ديگر يكسان است.

مزاياي رسانه هاي اجتماعي براي تجارت

توانايي برقراري ارتباط

از آنجايي كه اكثر رسانه هاي اجتماعي حاوي لينك هايي به وب سايت هاي ديگر هستند، صاحبان وب سايت ها و توليدكنندگان محتوا مي توانند از آن براي تبليغ محتواي خود استفاده كنند.

شما مي توانيد از تركيب خاصي از استراتژي هاي تبليغاتي ارگانيك و پولي براي افزايش مخاطبان خود استفاده كنيد.

به اين شكل اتفاق افتاد-

هنگامي كه از رسانه هاي اجتماعي استفاده مي كنيد، ممكن است موارد زيادي وجود داشته باشد كه پست هاي خاصي روي شما تأثير گذاشته باشد.

توجه به يك مقاله در آنچه در رسانه هاي اجتماعي به اشتراك مي گذاريد و به اشتراك مي گذاريد مشهود است. شما اغلب مي توانيد از اطلاعات مقاله در كار ديگر خود استفاده كنيد و به مقاله منبع مراجعه كنيد.

درك كنيد كه مردم نمي توانند با چيزي بدون دانستن آن ارتباط برقرار كنند. رسانه‌هاي اجتماعي فرصت مناسبي را براي توليدكنندگان محتوا فراهم مي‌كند تا مخاطبان خود را درگير كنند و محتوايي را كه شايسته پيوند هستند به اشتراك بگذارند.

ممكن است موافق باشيد كه SMM به وب سايت ها و افرادي كه قبلا ناشناخته بودند نگاه كرده است. يك لوگو ايجاد كنيد

حال تصور كنيد كه شخص يا چيزي (مارك، محصول، خدمات، فرد، شركت و غيره) كه گوگل از قبل نمي‌شناسد، ناگهان متوجه نظرات زيادي در اينترنت شود. در اين صورت، گوگل از آنها مي خواهد كه آنها را به عنوان “موجودات” طبقه بندي كند.

در اينجا چند موقعيت منحصر به فرد وجود دارد كه مي تواند رتبه شما را در موتورهاي جستجو بهبود بخشد. اين به زمينه اي كه در آن صحبت مي كنيد يا نحوه ارتباط مردم با شما در اينترنت مربوط مي شود.

بدانيد كه از نظر فاصله رتبه در يك چيز قضاوت نمي شويد بلكه بر اساس خواسته هاي خود به عنوان يك سازمان قضاوت مي شويد.

بنابراين، ممكن است وب سايت شما در حال حاضر در مورد چيز خاصي ذكر نشده باشد، اما اگر تعداد افرادي كه به شما اعتماد دارند را ببينند، مي توانند شروع به شناخت كسب و كار شما در آن زمينه خاص كنند.

به اين مي گويند قدرت ارتباط خوب.

با اين حال، بايد مطمئن شويد كه گزارش خوب نه تنها در رسانه هاي اجتماعي بلكه در همه پلتفرم ها است.

شما مي توانيد بازاريابي برند خود را به هسته اصلي مخاطبان خود هدف قرار دهيد و الهام بخش تعامل و تعامل مثبت در رسانه هاي اجتماعي باشيد.

رسانه هاي اجتماعي براي تحقيق

شما نمي توانيد فراموش كنيد كه مردم از رسانه هاي اجتماعي براي جستجوي محصولات يا مارك هاي خاص استفاده مي كنند و موقعيت مكاني شما فقط محدود به گوگل يا بينگ نيست.

وقتي با توييتر كار مي كنيد ، متوجه مي شويد كه كانال هاي رسانه هاي اجتماعي با گرايش ها ، هشتگ ها ، ايده ها و ابزارهاي ديگر به شما اين فرصت را مي دهند تا با مشتريان بالقوه تعامل داشته باشيد و محتواي خود را براي كاربران قابل مشاهده كنيد.

نتايج مشابهي را در پينترست و اينستاگرام خواهيد ديد.

همچنين، اگر كسي بخواهد در مورد شركت شما بيشتر بداند، ممكن است از حضور شما در كانال هاي فيس بوك، اينستاگرام، توييتر شما اطلاع داشته باشد – يك جستجوي سريع انجام دهيد و تصميم بگيريد كه آيا مي خواهد با شركت شما ارتباط برقرار كند يا خير.

مارك زاكربرگ در سال 2016 گفت كه “مردم اكنون بيش از 2 ميليارد جستجو در روز بين جستجوي افراد، شركت ها و ساير چيزهايي كه مورد علاقه آنها هستند انجام مي دهند.” – منبع Techcrunch.

فيس بوك قبلاً از موتورهاي جستجوي معنايي عقب نشيني كرده و جستجوهاي دقيق كلمات كليدي را راه اندازي كرده است كه با درخواست هاي جستجوي بيشتري براي كانال هاي رسانه اي همراه بوده است.

توييتر، از زمان پيدايش، اولين جايي بوده است كه مردم براي جستجو هجوم آورده‌اند، مخصوصاً وقتي صحبت از اخبار بزرگ در سراسر جهان مي‌شود. به نظر مي رسيد جستجوي متن كامل براي فيس بوك كار مي كند و حجم درخواست ها را تسريع مي كند.

تغيير ذهنيت سئو

ما به مرحله اي مي رسيم كه فقط مركز سئو تا زمان بهينه سازي گوگل نيست. بايد بدانيم كه بهينه سازي براي موتورهاي جستجو يك توسعه و مرتبط با smo است.

همچنين، در حالي كه موقعيت گوگل نامشخص است، از سوي ديگر، بينگ در تركيب معيارهاي اجتماعي در الگوريتم هاي موتورهاي جستجو بسيار خوب است.

ممكن است موافق باشيد كه مخاطباني كه به وب‌سايت شركت مي‌آيند و از كانال‌هاي رسانه‌هاي ديجيتال پرش مي‌كنند، قبلاً به معناي بسيار عمل‌گرايانه با شركت تعامل داشته‌اند.

همچنين ، رسانه هاي ديجيتال به كاربران امكان دسترسي به روشي قدرتمند و جذاب را مي دهد. بنابراين ، گسترش آگاهي اجتماعي ، رسانه اي و برند و رشد نام تجاري شما تنها موفق خواهد بود.

افسوس! از آنجا كه وب سايت ها همه در مورد ايجاد روابط، توسعه مخاطبان و به اشتراك گذاري ايده ها هستند – ما به شما كمك مي كنيم آن را با عشق بيان كنيد.

استخدام كن يك آژانس بازاريابي ديجيتال در چنديگار براي ايجاد قدرت برند خود در كانال هاي اجتماعي اصلي، اطلاعاتي با محتواي بسيار مرتبط، جذاب، به خوبي تحقيق شده و منحصر به فرد.

https://hillbilly.ir/چگونه-مي-توان-شركاي-رسانه-هاي-اجتماعي-ر/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.