اهميت اثبات اجتماعي براي صنعت مهمان نوازي
امروزه هنوز 7 ميليارد نفر در جهان زندگي مي كنند. هر روز ، تعداد بيشتري از آنها در شبكه هاي ديجيتال ظاهر مي شوند ، شبكه هايي كه اينترنت در همه جا وجود دارد. افزايش دسترسي به تلفن هاي همراه بالا ، دسترسي به اينترنت و به طور كلي فناوري بدون شك نشان مي دهد …
اهميت اثبات اجتماعي براي صنعت مهمان نوازي https://get.belonnanotservice.ga/away?/اهميت-اثبات-اجتماعي-براي-صنعت-مهمان-نو/ https://get.belonnanotservice.ga/away?/اهميت-اثبات-اجتماعي-براي-صنعت-مهمان-نو/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Wed, 25 Aug 2021 05:46:08 0000 طراحي و سئو وب سايت social marketing and importance https://hillbilly.ir/اهميت-اثبات-اجتماعي-براي-صنعت-مهمان-نو/
اهميت اثبات اجتماعي براي صنعت مهمان نوازي
امروزه هنوز 7 ميليارد نفر در جهان زندگي مي كنند. هر روز ، تعداد بيشتري از آنها در شبكه هاي ديجيتال ظاهر مي شوند ، شبكه هايي كه اينترنت در همه جا وجود دارد. افزايش دسترسي به تلفن هاي همراه بالا ، دسترسي به اينترنت و به طور كلي فناوري بدون شك نشان مي دهد …
اهميت اثبات اجتماعي براي صنعت مهمان نوازي
امروزه هنوز 7 ميليارد نفر در جهان زندگي مي كنند. هر روز ، تعداد بيشتري از آنها در شبكه هاي ديجيتال ظاهر مي شوند ، شبكه هايي كه اينترنت در همه جا وجود دارد. افزايش دسترسي به تلفن هاي همراه بالا ، دسترسي به اينترنت و به طور كلي فناوري بدون شك نشان مي دهد كه بله ، جامعه بشري يك حيوان است ، بنابراين ما مي خواهيم تجربيات خود را به اشتراك بگذاريم. اطلاعاتي در مورد محصولات شما و خدماتي كه در آنجا ارائه مي دهيد. در طول زمان و دوره تكامل يافته است ، اما براي همگام شدن با پيشرفت هاي تكنولوژيكي تكامل يافته است. كلمه اي كه ممكن است بارها شنيده باشيد “اثبات اجتماعي” است و چيزي جز دهان و صداي يك نماد ديجيتالي جديد نيست. به عنوان مثال ، همه ما “متقاعد شده ايم” كه يك رستوران يا گردشگاه جديد را امتحان كنيم پس از اينكه دوستان ما عكس هاي غذا و فعاليت هاي خود را در رسانه هاي اجتماعي ارسال كردند. در همين يادداشت ، ما همچنين از اقامت در هتل اجتناب كرديم زيرا جاسوس هاي بدي را مشاهده كرديم كه توسط مشتريان ناراضي در اينترنت ارسال شده بود. اين دوستان من ترجمه قرن 21 هستند. شواهد اجتماعي چيست؟ انسانها اين گرايش طبيعي را دارند كه توسط ساير انسانها و اعمال آنها هدايت شوند. اينترنت هميشه به مصرف كنندگان نشان داده است كه آنها كاملاً به نظر ديگران در مورد مارك ها و خدمات خود اعتماد دارند. وقتي از آمازون خريد مي كنيد ، معمولاً به دنبال محصولي هستيد. اگر افراد كافي در دفتر شما براي تشويق شام وجود دارد ، بايد دير يا زود آن را تقويت كنيد. نقدهاي خوب ، جمعيت را به سمت غير منتظره ترين فيلم ها كشاند ، در حالي كه عدم انتقاد باعث شد سينما فراموش شود. به زبان ساده ، اگر افراد زيادي وجود داشته باشند ، محصول يا خدمات شما بايد خوب باشد اثبات اجتماعي يك ابزار ارزشمند است كه توسط خرده فروشان و شركت هاي سراسر جهان براي جذب مشتري استفاده مي شود. اين شركت توضيحات ، توضيحات ، يادداشت ها ، مهرهاي تأييد ، نظرات متخصصان ، “محتواي محبوب” و آنچه در وب سايت آن وجود ندارد را منتشر كرده است. و چرا؟ زيرا همه ما ترجيح مي دهيم به جاي اعتماد به نفس ، با آنچه ديگران در مورد يك شركت خاص مي گويند پيش برويم. صنعت مهمان نوازي تأثير ويژه اي بر اثبات اجتماعي دارد. اكثر مردم به بازخورد مشتري و نظراتي كه در رسانه هاي اجتماعي مي بينند تكيه مي كنند. بيشتر و بيشتر مردم به Trip Advisor و سايت هاي مشابه مراجعه مي كنند تا آنچه مشتريان ديگر در مورد يك هتل مي خوانند را بخوانند. و بدون يك نگاه و مرور ، آنها واقعاً پيش مي روند و يك اتاق نشيمن را رزرو مي كنند. از سوي ديگر انواع شواهد اجتماعي ، شواهد اجتماعي ممكن است يك پديده جهاني باشد كه در بخشها و صنايع مختلف رايج است ، اما از نظر بازاريابي ممكن است نقاط قوت خود را در دسته هاي خاصي طبقه بندي كند. شخصيت افراد مشهور قبل از اينكه بتوانيم به هر ادعايي اعتقاد داشته باشيم ، بايد به ما اطمينان داده شود و شواهد اجتماعي متخصص ارائه دهيم. شما مي توانيد كلمات “نظر متخصص” را در انتهاي مقاله پيدا كنيد ، كه نكات و دستورالعمل هايي را در مورد چگونگي تقويت اين امر ارائه مي دهد.تبليغ دندان ها و مسواك ها با نظر دندانپزشكان محبوب “تقويت” مي شود ، اما اكثر كرم هاي پوست از آنها حمايت مي كنند. و وقتي يك رستوران يا هتلي با يك منتقد محبوب موافق است ، شما مطمئن هستيد كه صدها نفر از آن استفاده مي كنند. هويت اجتماعي افراد مشهور گوياي همه چيز است. افراد مشهور تأثير عميقي بر مردم دارند و بر مشروعيت آنها مهر مي زنند. در حالي كه افراد مشهوري از هتل ها پشتيباني مي كنند ، دسترسي به ده هتل برتر شهر بسيار زياد است. با اين حال ، دقيق ترين و دقيق ترين شواهد اجتماعي شواهد رايگان است. اينها شامل داستان هاي موفقيت ، عكس ها در رسانه هاي اجتماعي ، توضيحات و ايده هاي مربوط به سايت است. شبكه هاي اجتماعي يكي از موثرترين روش ها براي جلب اعتماد يك هتل است. يكي از بارزترين نمونه ها Tripadvisor است ، جايي كه ماهانه ميليون ها كاربر براي يافتن و نوشتن ايده ها و توصيه ها به آنجا مي آيند. اكثر فروشندگان مي گويند: “يك ميليون نفر نمي توانند اشتباه كنند.” و براي جذب مشتريان آينده از آن بسيار استفاده مي كنند. بسته به اينكه چه كسي در حال بازاريابي است ، مي تواند پنهان يا آشكار باشد. به عنوان مثال ، يك وبلاگ نويس بزرگ را در نظر بگيريد كه عنوان وب سايت و شماره هاي ديگر خود را نمايش دهد تا اسناد خود را در وبلاگ خود ارسال كند. خرد خريداران شما بيشتر به تجربه يك دوست خاص متكي است تا به كلمات يك غريبه. همچنين ، آمارها نشان مي دهد كه بسياري از مصرف كنندگان به توصيه دوستان و خانواده متكي هستند. اين شواهد اجتماعي ممكن است از نظر قانوني رشد كند. در ظاهر ، ممكن است فكر كنيد كه هنگام جمع آوري شواهد اجتماعي براي تجارت خود يك زمين بازي رايگان داريد. با اين حال ، آنچه در صنعت مناسب است ممكن است نيازهاي شما را برآورده نكند. بنابراين ، شما بايد تركيب كاملي از انواع مختلف شواهد اجتماعي را بيابيد تا ببينيد چه كسي با نام تجاري شما مناسب تر است. چرا به مدارك اجتماعي نياز داريد؟ در نتيجه ، مشتريان جديد مهم هستند. دليل ديگري نيز وجود دارد كه شما بايد تلاش زيادي براي انجام تبليغات ديجيتالي دهان به دهان انجام دهيد. در اينجا چند دليل بزرگ براي بودجه بندي و ايجاد يك طرح تجاري براي انتشار رسانه هاي اجتماعي براي هتل ذكر شده است.با درج نتايج واقعي (كه انتظار مي رود اكثر آنها مثبت باشند) ، مي توانيد با مشتريان خود اعتماد ايجاد كنيد.
اثبات اجتماعي اعتماد به نفس شما را به عنوان يك شركت افزايش مي دهد و مي تواند به شما در جذب مشتريان مشكوك كمك كند.
بررسي ها ، رتبه بندي ها و توضيحات آنلاين بهترين نوع تبليغات براي هتل شما هستند و مي توانند با گران ترين و گران ترين كمپين هاي بازاريابي كه فكر مي كنيد رقابت كنند.
راهبردهاي جمع آوري شواهد اجتماعي همانطور كه قبلاً نيز اشاره كردم ، راه هاي زيادي براي جمع آوري شواهد اجتماعي وجود دارد كه رايج ترين آنها اين است كه از مشتريان بخواهيد نظرات و نظرات خود را بيان كنند ، به طوري كه يك فرد محترم بتواند در يك استراحت كوتاه با شما صحبت كند.ستايش و تشويق مكالمه (مانند) در صفحات رسانه هاي اجتماعي اينها بايد در كمپين ها و مارك هاي آنلاين گنجانده شود. اما من مي خواهم در مورد چند روش ديگر براي جمع آوري اثبات اجتماعي براي هتل شما بحث كنم: ويدئو وقتي شروع به پشتيباني از GIF ها و فيلم ها مي كنيد ، ترافيك فيس بوك افزايش مي يابد. رسانه هاي تصويري اين توانايي را دارند كه بر افراد تأثير بگذارند و مي توانند آنها را حتي با كمي بهم ريختگي به حركت درآورند. ويدئويي كه شامل خدمات هتل ، گزينه هاي تور ، جاذبه هاي محلي و غذاهاي خاص براي مهمانان شما است ، مطمئناً شما را هيجان زده مي كند. و اگر به خوبي انجام شود ، با كارهاي خلاقانه ، مي توانيد انتظار داشته باشيد كه به زودي مشتريان را به خانه شما بكشاند. آنها گفتند تصويري وجود دارد كه هزار كلمه صحبت مي كند. بسياري از تحقيقات نشان مي دهد كه مقالات داراي تصوير 35 درصد بيشتر از ديگران به جذب لينك مي پردازند. تحقيقات همچنين نشان داده است كه مردم معتقدند كه يك گزاره اثبات شده وجود دارد كه تصوير وجود دارد. بنابراين ، دفعه بعد كه مي خواهيد نظر مشتري را به اشتراك بگذاريد ، براي جلب نظر بيشتر ، ارسال عكس را فراموش نكنيد. موجودات در تصاوير انسان ديده مي شوند و اينفوگرافيك بهترين گزينه براي مشاهده داده ها به روشي جالب است كه با جملات و پاراگراف هاي طولاني مخاطب را خسته نمي كند. فراموش نكنيد كه آنها را در كمپين خود قرار دهيد. آخرين كلمه اين است كه جمع آوري شواهد اجتماعي دشوار نيست ، اما همه استراتژي ها به اندازه اجراي آنها قدرتمند هستند. پس از استفاده از فيلم ، عكس و اينفوگرافيك با CTA تماس بگيريد تا مسافران را متقاعد كنيد كه هتل يك گزينه است. آنها را به وب سايت يا صفحه فرود خود ببريد و هيچ كلمه مبهمي به آنها نمي گويد كه مي خواهند چه كار كنند. اجازه ندهيد آنها چيزي را حدس بزنند. اگر مي خواهيد آنها ايده اي داشته باشند ، آن را به روشني بيان كنيد. اگر مي خواهيد اتاق رزرو كنيد و تخفيف بگيريد ، لطفاً توضيح دهيد. لحظه اي كه همه چيز را پنهان مي كنيد ، همان لحظه اي است كه مي توانيد آنها را مخلوط كرده و ترك كنيد. اجازه ندهيد كار سخت شما مانع شود. اگر يك طرح تجاري براي جمع آوري شواهد دقيق اجتماعي ايجاد كرده ايد ، اجازه ندهيد اين اقدام مبهم براي شما مفيد باشد. از قدرت اثبات اجتماعي استفاده كنيد و از آن به نفع خود استفاده كنيد. در مورد مشتريان گذشته و حال خود صحبت كنيد و از مهرباني آنها براي جذب بازديدكنندگان بيشتر استفاده كنيد!
.