اقدامات شهرداري تهران براي ايام محرم؛ از سياه پوش كردن شهر تا كمك به هيات ها و مساجد

۵ بازديد

مدير خدمات شهري تهران اقدامات شهر محرم و شهر در عصر سياه نمايي شهري را تشريح كرد. اصغر عطايي در گفت وگو با مجله آنلاين ، حسيني در تشريح اقدامات شهر تهران در روز محرم امسال به ويژه در روزهاي تاسوعا و عاشورا گفت: رو به ماه محرم هستيم. اما به دليل اعتقادات مذهبي در …

اقدامات شهرداري تهران براي ايام محرم؛ از سياه پوش كردن شهر تا كمك به هيات ها و مساجد https://online-mag.ir/2021/08/اقدامات-شهرداري-تهران-براي-ايام-محرم؛/ مجله آنلاين Tue, 17 Aug 2021 11:29:48 0000 مجله جامعه https://online-mag.ir/2021/08/اقدامات-شهرداري-تهران-براي-ايام-محرم؛/ مدير خدمات شهري تهران اقدامات شهر محرم و شهر در عصر سياه نمايي شهري را تشريح كرد. اصغر عطايي در گفت وگو با مجله آنلاين ، حسيني در تشريح اقدامات شهر تهران در روز محرم امسال به ويژه در روزهاي تاسوعا و عاشورا گفت: رو به ماه محرم هستيم. اما به دليل اعتقادات مذهبي در …

مدير خدمات شهري تهران اقدامات شهر محرم و شهر در عصر سياه نمايي شهري را تشريح كرد.

اصغر عطايي در گفت وگو با مجله آنلاين ، حسيني در تشريح اقدامات شهر تهران در روز محرم امسال به ويژه در روزهاي تاسوعا و عاشورا گفت: رو به ماه محرم هستيم. اما به دليل اعتقادات مذهبي در بين ما ايرانيان ، شهر بايد آماده استقبال از محرم و عزاداري سيدالشهدا (ع) بود.

او اضافه كرد: “بنابراين ، اگر دسته عزاداري و ايستگاه سالآباد احتمالاً كاهش يابد و تجمعاتي در گذشته وجود نداشته باشد ، شهر به گونه اي سياه مي شود كه اين كاستي ها و شكاف ها را جبران مي كند.

وي ادامه داد: شهر تهران در جهت ايجاد رقابت مثبت بين شهرداري هاي 22 منطقه براي سياه نمايي شهر و بين زيباسازي و همه سازمان ها حركت مي كند و با ساختمان ها بيشتر سياه مي شود ، ظاهر آنها با ادارات و سازمان هاي غير از شهرداري تهران هماهنگ است.

مدير خدمات شهري شهرداري تهران در بخشي ديگر از سخنان خود با اشاره به هيئت تهران و حمايت شهرداري از مسجد ، افزود: در برخي نقاط ، پروتكل بهداشتي: براي رعايت ، هيئت ها مراسمي را برگزار خواهند كرد بنابراين ، در اين هيئت ها علاوه بر پوشش كليه پارك هاي تهران با بيش از 60 پارك با فضاهاي باز داراي پروتكل بهداشتي هستند.با توجه به مكان و مكان مناسب عزاداري.

وي تأكيد كرد: شهرداري همچنين به هيئت هاي بزرگ شهر در عزاداري در فضاهاي باز كمك كرد ، در حالي كه ويژه مساجد و هيئت ها براي پوشاندن نما با رنگ مشكي بود.كمك هايي انجام شد. فضاسازي با هدف سياه نمايي چهره شهر در ايام محرم انجام شد.

آقاي عطايي در مورد ديگر اقدامات تهران عليه محرم توضيح داد: “ويدئو نگاشت ويژه محرم در ميدان آزادي برگزار شد. اين كار در ساير نقاط شهر انجام شد و مورد استقبال عموم قرار گرفت. همه مناطق متعهد به نظافت و مديريت ساير اقلام هستند ، از هيئت هاي ويژه روز مانند تاسوعا و عاشورا.

او ادامه داد. “امسال ، فعاليت هاي شهرداري براي سياه نمايي شهر خوشبختانه آشكار بود و مورد توجه عموم مردم و مقامات شهري قرار گرفت. در واقع ، ما همه محدوديت هاي مربوط به كرونا را در نظر گرفتيم. تلاش براي جايگزيني محدوديت ها با سياه نمايي شهر. بود انجام شده.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.