101 استراتژي بازاريابي براي تجارت كوچك شما
با فروش هرچه بيشتر شركت ها هزاران محصول و خدمات ، اين رقابت رقابتي شده است. صاحبان مشاغل و تبليغ كنندگان بيش از هر زمان ديگري به ايجاد استراتژي ها و تاكتيك هايي براي حفظ پيشنهادات خود و در نهايت حفظ جيب مشتريان فعلي يا بالقوه خود ادامه مي دهند. يك شركت بزرگ با بودجه …
101 استراتژي بازاريابي براي تجارت كوچك شما https://hillbilly.ir/101-استراتژي-بازاريابي-براي-تجارت-كوچك-ش/ https://hillbilly.ir/101-استراتژي-بازاريابي-براي-تجارت-كوچك-ش/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Thu, 29 Jul 2021 06:11:31 0000 طراحي و سئو وب سايت marketing social responsibility https://hillbilly.ir/101-استراتژي-بازاريابي-براي-تجارت-كوچك-ش/
101 استراتژي بازاريابي براي تجارت كوچك شما
با فروش هرچه بيشتر شركت ها هزاران محصول و خدمات ، اين رقابت رقابتي شده است. صاحبان مشاغل و تبليغ كنندگان بيش از هر زمان ديگري به ايجاد استراتژي ها و تاكتيك هايي براي حفظ پيشنهادات خود و در نهايت حفظ جيب مشتريان فعلي يا بالقوه خود ادامه مي دهند. يك شركت بزرگ با بودجه …
101 استراتژي بازاريابي براي تجارت كوچك شما
با فروش هرچه بيشتر شركت ها هزاران محصول و خدمات ، اين رقابت رقابتي شده است. صاحبان مشاغل و تبليغ كنندگان بيش از هر زمان ديگري به ايجاد استراتژي ها و تاكتيك هايي براي حفظ پيشنهادات خود و در نهايت حفظ جيب مشتريان فعلي يا بالقوه خود ادامه مي دهند. يك شركت بزرگ با بودجه سالانه زياد. فعاليت هاي ويژه بازاريابي. در حالي كه مشاغل كوچك به دنبال معرفي خود در بازار هستند ، با اين حال ، اين روند هزاران مشاغل كوچك را مجبور به تعطيلي فروشگاه ها كرده است ، در حالي كه برخي به دنبال تبليغات ارزان و رايگان براي كاهش قيمت ها هستند. مي توانيد آنها را در تالارهاي گفتمان آنلاين ، وبلاگ ها ، پرداخت به ازاي هر كليك ، تبليغات طبقه بندي شده ، تبادل بنر ، سايت هاي شبكه هاي اجتماعي ، دايركتوري هاي آنلاين و حتي جلسات تجاري كوچك پيدا كنيد. من 101 استراتژي بازاريابي دارم كه شركت هاي بزرگ مي توانند از آنها براي ارتقا and و بهبود تجارت خود استفاده كنند ، من فعالانه تحقيق كرده و آنها را ادغام كرده ام. در كمال تعجب ، ما صاحبان مشاغل كوچك مي توانيم به خوبي از اين ابزارها استفاده كنيم! براي فروش خدمات خود از كمپين هاي پست مستقيم استفاده كنيد2. چندين پيام كوتاه براي مخاطبان خود ارسال كنيد.
3. يك وبلاگ ايجاد كنيد و وبلاگ نويسي را شروع كنيد.
4- در روزنامه ها و مجلات تبليغ كنيد
5. چاپ و توزيع كارت ويزيت با كيفيت
6. توزيع حافظه شركت
7. درباره محصولات و خدمات خود مقالات حرفه اي بنويسيد.
8. صدور بيانيه مطبوعاتي يا بيانيه مطبوعاتي.
9. تبليغ را روي تابلوي پوستر قرار دهيد.
10. رويدادهاي ويژه مورد حمايت يا حمايت مالي
11. وارد سايت هاي شبكه هاي اجتماعي مانند Facebook.com شويد
12. يك وب سايت زيبا براي تجارت خود طراحي كنيد.
13. نمونه Nairaland.com به يك بحث آنلاين بپيونديد و شركت كنيد
14. روابط جامعه را برقرار كنيد
15- مخاطبان خود را هدف قرار دهيد
16. در نمايشگاه ها / نمايشگاه ها شركت كنيد
17. يك نمايش خياباني ترتيب دهيد
18. توزيع كننده توزيع كيفيت
19. پوسترهاي با كيفيت بگذاريد
20. يك مشتري / مركز مشتري موثر ايجاد كنيد
21. تخفيف روي محصول / خدمات خود ارائه دهيد.
22- در مورد تجارت خود تحقيق كنيد
23. گزارش سالانه را با دوستان خود به اشتراك بگذاريد
24. راحت فكر كنيد
25. يك كد لباس به كارمندان خود بدهيد
26. از مارك تجاري مناسب بر روي كليه مواد تبليغاتي استفاده كنيد.
27. اطلاعات تماس را براي همه مخاطبين خروجي درج كنيد.
28. اهداف و ارزشهاي خود را با همه به اشتراك بگذاريد.
29- با كارمندان با احترام رفتار كنيد.
30. يك برنامه مسئوليت اجتماعي شركت را شروع كنيد
31. جلسه عمومي سالانه برگزار كنيد
32. در تلويزيون و راديو تبليغ كنيد
33. مكاني براي ديدار همسرتان پيدا كنيد.
34. هميشه براي پاسخ دادن به بازخورد مشتري وقت بگذاريد.
35. دفتر خاطرات / روزنامه را مرتباً در خانه نگه داريد
36. ايجاد حوادث پيرامون محصولات و خدمات جديد
37. از تظاهرات تجاري / تجاري استفاده كنيد
38. ماشين خود را علامت گذاري كنيد
39. از بنرهاي بلند / بلند در فضاي خود و در رويدادهاي بزرگ استفاده كنيد.40. فضاي خود را تزئين كنيد
41. براي فروش محصولات / خدمات خود با شركت هاي ديگر همكاري كنيد.
42. شناخت و قدرداني از مشتريان وفادار.
43. هميشه از دهان خود استفاده كنيد
44. هميشه محصولات / خدمات با كيفيت بالا ارائه دهيد
45. براي كار خود پاداش مي خواهيد و برنده مي شويد
46. از علائم / نمادهاي خوب استفاده كنيد
47. در اينترنت تبليغ كنيد
48. در صورت لزوم محصول / خدمات خود را بررسي كنيد
49. با كارآفرينان اين حوزه ملاقات و گفتگو كنيد.
50. از مشتري / مشتريان فعلي خود بخواهيد كه توصيه كنند
51. درمورد محصول يا خدمات خود از شخص ثالث كمك بگيريد.
52. سياست برقراري ارتباط آزاد با روزنامه نگاران را حفظ كنيد.
53. در مورد مسايل / پروژه هاي توسعه با دولت هاي محلي و ايالتي همكاري كنيد.
54. انتشار كتاب / مجله
55. دفاتر شعبه را در مناطق استراتژيك تأسيس كنيد
56. رانندگي با اتومبيل محبوب (فقط نيجريه اي ها!)
57. احساس لباس بالايي را حفظ كنيد.
58. از ابزارهاي استاندارد اداري استفاده كنيد
59. فقط كارگران خردمند در حقوق شما هستند.
60. فقط كارمنداني كه مهارت ارتباطي خوبي دارند بايد به تماس هاي تلفني پاسخ دهند و با شركت ها گفتگو كنند.
61- كليه بيانيه هاي ضمانت در مورد محصولات و خدمات خود را تهيه و احترام بگذاريد.
62. از بسته بندي هاي زيبا براي محصولات خود استفاده كنيد.
63. بهترين محصولات / خدمات را با قيمت مناسب ارائه دهيد.
64. تحقيقات بازار را براي محصولات / خدمات موجود يا جديد آغاز كنيد.
65. از ايميل ماركتينگ استفاده كنيد
66. فن آوري جديد را بپذيريد
67. هميشه لبخند بزنيد
68. در صورت لزوم كنفرانس هاي مطبوعاتي ترتيب دهيد
69. محصول / خدمات خود را در مناطق مختلف بازار خود تطبيق دهيد.
70. ترتيب جلسات با مشتري / مشتري بالقوه
71. از شعارهاي توهين آميز براي حمله به پيام خود استفاده كنيد
72. از بازديدهاي رهبران سنتي ، ناظران ، رسانه ها و ساير روزنامه نگاران مهم بازديد كنيد.
73. از قضاوت بپرهيزيد و به قانون احترام بگذاريد.
74. هنگام تنظيم سياست ها ، مشتريان خود را در اولويت قرار دهيد
75. يك متخصص روابط خانوادگي در ليست حقوق خود داشته باشيد.
76. تمركز خود را بر ارائه محصولات / خدمات با كيفيت بالا بگذاريد
77. با مشتريان / مشتريان خود همدلي كنيد
78. اهداف تجاري جديد و چالش برانگيز را تعيين كنيد.
79. براي فروش تبليغات از فروشنده آگهي استفاده كنيد
80. سياست كار بدون تبعيض را حفظ كنيد
81. بحرانهاي داخلي و خارجي را به خوبي مديريت كنيد
82. به مخاطب مورد نظر خود قسم نخوريد
83. وب سايت خود را به موتورهاي جستجو و دايركتوري ها ارسال كنيد.
84. مقاله خود را به يك سايت ارسال ارسال كنيد.
85. محصول / خدمات خود را براي رقبا بفروشيد و دوباره تبليغ كنيد.
86. در مورد موضوعات جالب اما بحث برانگيز در رسانه ها بحث كنيد
87. بر چاپ با كيفيت اصرار ورزيد.
88- با مخاطبان هدف خود رابطه مثبت برقرار كنيد
89. در صورت لزوم خدمات حمل و نقل رايگان ارائه دهيد
90. به مشتريان وقت دهيد تا محصولات خود را بصورت آنلاين خريداري و پرداخت كنند.
91. به آژانس و آژانس خلاقيت خود بپردازيد تا تبليغات آموزنده و تلويزيون و راديو با كيفيت خوب را براي شما انجام دهد.
92. هر بار مشتري يا مشتري از شما پشتيباني مي كند بگوييد “متشكرم”.93. در قوت شركت اهداف ، اعتقادات و ارزشهاي خود را بيان كنيد.
94. ليست ايميل مخاطبان خود را حفظ و به روز كنيد
95. تا آنجا كه مي توانيد خدمات رايگان ارائه دهيد.
96. براي بازخورد مشتري / مشتري يك شماره رايگان دريافت كنيد.
97. از مديران روابط مشتري بخواهيد كه به موقع به درخواست ها پاسخ دهند.
98. مرتباً ماليات خود را پرداخت كنيد.
99. سياست انصاف را با بانك ها و ساير وام دهندگان حفظ كنيد.
100. بر روي تمام پيام هاي ايميل ارسالي “امضا” (اطلاعات شغلي) قرار دهيد.
101. مرا دعوت كنيد تا با يك كارمند يا مخاطبان سمينار در مورد اينكه چگونه مي توانند از هر يك از اين استراتژي ها براي معرفي / تبليغ محصول / خدمات / خدمات شما استفاده كنند ، صحبت كنم.
. https://hillbilly.ir/101-استراتژي-بازاريابي-براي-تجارت-كوچك-ش/feed/ 0