بهترين روشها در عامل فروش و بازاريابي B2B – غلبه بر مخالفت Prospect

به خبرنامه تخصصي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

بهترين روشها در عامل فروش و بازاريابي B2B – غلبه بر مخالفت Prospect

۷ بازديد

بهترين روشها در عامل فروش و بازاريابي B2B – غلبه بر مخالفت Prospect

فروش بيمه B2B مي تواند يك كار دلهره آور باشد ، حتي اگر انتظار زيادي داشته باشيد. يك فرآيند تصويب بودجه شامل بررسي CFO ، خريد اعضاي اصلي تيم ، هماهنگي ، بررسي رسمي و سرانجام وجود دارد. يك قلم از كاغذ درست كنيد. در اينجا برخي از چالش هاي بسياري كه بازاريابان B2B با …

بهترين روشها در عامل فروش و بازاريابي B2B – غلبه بر مخالفت Prospect https://hillbilly.ir/بهترين-روشها-در-عامل-فروش-و-بازاريابي-b2b/ https://hillbilly.ir/بهترين-روشها-در-عامل-فروش-و-بازاريابي-b2b/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Mon, 05 Jul 2021 16:36:06 0000 طراحي و سئو وب سايت social marketing paper https://hillbilly.ir/بهترين-روشها-در-عامل-فروش-و-بازاريابي-b2b/

بهترين روشها در عامل فروش و بازاريابي B2B – غلبه بر مخالفت Prospect

فروش بيمه B2B مي تواند يك كار دلهره آور باشد ، حتي اگر انتظار زيادي داشته باشيد. يك فرآيند تصويب بودجه شامل بررسي CFO ، خريد اعضاي اصلي تيم ، هماهنگي ، بررسي رسمي و سرانجام وجود دارد. يك قلم از كاغذ درست كنيد. در اينجا برخي از چالش هاي بسياري كه بازاريابان B2B با …

بهترين روشها در عامل فروش و بازاريابي B2B – غلبه بر مخالفت Prospect

فروش بيمه B2B مي تواند يك كار دلهره آور باشد ، حتي اگر انتظار زيادي داشته باشيد. يك فرآيند تصويب بودجه شامل بررسي CFO ، خريد اعضاي اصلي تيم ، هماهنگي ، بررسي رسمي و سرانجام وجود دارد. يك قلم از كاغذ درست كنيد. در اينجا برخي از چالش هاي بسياري كه بازاريابان B2B با آن روبرو هستند آورده شده است. هزينه بالقوه بيمه را به اين موارد اضافه كنيد ، اما اعتراضاتي به ميزان پولي كه شما ارائه مي دهيد يا سطح ارتباط شما با رقبا در سمت مديريت اجرايي “Executive C” وجود دارد و ما فقط در مورد موانع عمده بازاريابي B2B بحث كرده ايم. چرخه چگونه مي توانيد بر اين اعتراض ها غلبه كرده و بپذيريد؟ در اينجا چند نكته براي كمك به شما در غلبه بر مخالفت و ايجاد روشي آسان براي بازاريابي آورده شده است:

رايج ترين مقاومت را ارزيابي كرده و پاسخ را آماده كنيد.
ليستي از موارد اضافي براي استفاده تهيه كنيد – آسانسور شما ممكن است حتي 30 ثانيه دوام نداشته باشد اما پيشنهادات زيادي وجود دارد كه بايد در جيب خود داشته باشيد.
نمونه اي از موفقيت مشتري داشته باشيد كه مشابه آنچه انتظار داريد و مي خواهيد آن را به صورت شفاهي و كتبي به اشتراك بگذاريد (مطالعه موردي براي مشتريان).
هر زمان منطقي بود اين نام پايين مي آيد – اما اگر مي خواهيد اين كار را انجام دهيد ، مطمئن شويد كه در زمين مناسب هستيد.
درباره راه حل ها و استراتژي هاي بيمه رقابتي اطلاعات كسب كنيد و دريابيد كه چگونه و چرا راه حل برتر شماست. راه حل نهايي شما خدماتي است كه به ميز مي آوريد.
راه هايي براي ايجاد يك پيشنهاد ارزش منحصر به فرد پيدا كنيد كه شما را از رقبا متمايز كند. غالباً ، در گلوله بعدي بهترين راه براي اين كار ذكر شده است.
با گفتن آن را بفروشيد. داستان جالب تر و اطلاعات منتقل شده كوتاه تر است. شايد شما جزئيات آخرين جلسه اي را كه شركت كرده ايد به خاطر نياوريد – اما من مطمئن هستم كه تمام جزئيات واضح “پسري كه گرگ را گريه كرد” را به خاطر مي آوريد ، و همه چيز با ازوپ شروع شد.

به دنبال اين نكات ، كارگزاران بيمه B2B يا تقريباً هر خرده فروش B2B مي توانند نرخ تبديل آنها را بهبود بخشند و مي توانند چرخه فروش بهتري ايجاد كنند. بازاريابي B2B يك هنر و يك علم ، يك بازي اعداد و در نتيجه اعداد است ، اما همچنين يك فرآيند طولاني مدت است كه نياز به بررسي و ارزيابي مداوم دارد.

.

https://hillbilly.ir/بهترين-روشها-در-عامل-فروش-و-بازاريابي-b2b/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.