استفاده از شبكه هاي اجتماعي براي افزايش فروش و آگاهي از برند

به خبرنامه تخصصي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

استفاده از شبكه هاي اجتماعي براي افزايش فروش و آگاهي از برند

۴ بازديد

استفاده از شبكه هاي اجتماعي براي افزايش فروش و آگاهي از برند

شركت ها غالباً در تلاش براي تبليغ برند و افزايش فروش ، كمپين هاي بازاريابي را آغاز مي كنند. برخي از آنها بسيار موثر هستند. شعار و كارزار كارلسبرگ “احتمالاً بهترين خواننده خانگي در جهان” در حال ايجاد شهرت خوب است. اين به افزايش فروش و در نهايت افزايش سود كمك مي كند. با اين …

استفاده از شبكه هاي اجتماعي براي افزايش فروش و آگاهي از برند https://hillbilly.ir/استفاده-از-شبكه-هاي-اجتماعي-براي-افزاي/ https://hillbilly.ir/استفاده-از-شبكه-هاي-اجتماعي-براي-افزاي/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Fri, 25 Jun 2021 18:39:15 0000 طراحي و سئو وب سايت social marketing company https://hillbilly.ir/استفاده-از-شبكه-هاي-اجتماعي-براي-افزاي/

استفاده از شبكه هاي اجتماعي براي افزايش فروش و آگاهي از برند

شركت ها غالباً در تلاش براي تبليغ برند و افزايش فروش ، كمپين هاي بازاريابي را آغاز مي كنند. برخي از آنها بسيار موثر هستند. شعار و كارزار كارلسبرگ “احتمالاً بهترين خواننده خانگي در جهان” در حال ايجاد شهرت خوب است. اين به افزايش فروش و در نهايت افزايش سود كمك مي كند. با اين …

استفاده از شبكه هاي اجتماعي براي افزايش فروش و آگاهي از برند

شركت ها غالباً در تلاش براي تبليغ برند و افزايش فروش ، كمپين هاي بازاريابي را آغاز مي كنند. برخي از آنها بسيار موثر هستند. شعار و كارزار كارلسبرگ “احتمالاً بهترين خواننده خانگي در جهان” در حال ايجاد شهرت خوب است. اين به افزايش فروش و در نهايت افزايش سود كمك مي كند. با اين حال ، بسياري از اين شركت ها بودجه زيادي براي بازاريابي و تبليغات دارند. اگر شركت شما توانايي پرداخت اين ابتكارات بازاريابي را ندارد ، چه مي كنيد؟ اينجاست كه بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي آغاز مي شود. بيشتر “ابزارهاي” بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي رايگان هستند و مي توانند هشدارهاي فروش مشابه را هنگام شروع كار شما يا همسرتان ارائه دهند. اين مقاله توضيح مي دهد كه چگونه مي توانيد از بازاريابي شبكه هاي اجتماعي براي افزايش فروش با قيمت مناسب استفاده كنيد. اول ، بياييد اين افسانه را از بين ببريم كه بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي منجر به رشد مستقيم فروش نمي شود. در اينجا چند نمونه براي اثبات آن آورده شده است: سوني در ماه فوريه اعلام كرد كه 1 ميليون سهم از طريق توييتر دريافت كرده است و دل ژوئن گذشته اعلام كرد كه فروش آنها به 3 ميليون دلار افزايش يافته است. ممكن است استدلال كنيد كه اين دو شركت بزرگ و شناخته شده هستند. با اين حال ، ساير مشاغل كوچك نيز فروش بيشتري را از طريق اين شكل از بازاريابي تجربه كرده اند. John Fluevog Boots & Shoes Ltd ، يك شركت كوچك توليد كفش در كانادا ، از افزايش 40 درصدي فروش در سال 2009 ، سال شروع بازاريابي شبكه هاي اجتماعي ، خبر داد و اين تصادفي نيست. بنابراين چگونه مي توانيد فروش شبكه هاي اجتماعي خود را افزايش دهيد؟ آيا بازاريابي به تجارت شما كمك خواهد كرد؟ ؟ ابزارهاي رسانه هاي اجتماعي به شما امكان مي دهند با ميليون ها نفر ارتباط برقرار كنيد. تبليغات تلويزيوني بلافاصله به گوش تماشاگران مي رسد و به آنها امكان تعامل با مشتريان را نمي دهد. يك توييت مي تواند به ميليون ها نفر برسد. به عنوان مثال Sainsbury’s ، اغلب در مورد آخرين پيشنهادات خود توييت مي كند. هركسي كه بخواهد اين موارد را دنبال كند مي تواند Sainsbury’s را در توييتر دنبال كند. اين به مشتري پتانسيل بيشتري مي بخشد و فروش و همچنين تبليغات تجاري را افزايش مي دهد. علاوه بر اين ، افراد قادر به پاسخگويي به اين توييت ها هستند ، كه بستري را براي تعامل مشتري و در نتيجه درك مشتري فراهم مي كند. شركت شما با ارائه تبليغات رايگان با توييت هاي تبليغاتي خود ، مي تواند از اين امر تقليد كند. وقتي با خلاقيت انجام شود ، واقعاً مي تواند باعث افزايش فروش و تمايز كسب و كار شما شود. بازاريابي اجتماعي مانند ساير روشهاي بازاريابي كار مي كند. اين يك ويروس است ، مردم ابتدا با كمي فروش به دوستانشان مي گويند. اين نوع بازاريابي ، به ويژه توييتر و فيس بوك ، بر اساس “دوستان” كار مي كنند. مردم مي توانند به شما مشاوره خوبي بدهند ، محصولات شما را توصيه كنند و در مورد تجارت شما توييت كنند. اين كل جامعه اجتماعي اجازه مي دهد تا نام و مارك شركت توسط افراد زيادي ديده شود. استفاده منظم از شبكه هاي اجتماعي با گذشت زمان باعث ايجاد آگاهي از برند مي شود و بنابراين به افزايش فروش كمك مي كند.يكي از مشتريان ما ، PeachorLemon ، يك سايت بررسي خودرو ، هفته گذشته بيش از 100 دنبال كننده در توييتر كسب كرد. 100 نفر از تبليغات و پيشنهادات اطلاع دارند ، ممكن است به دوستي بگويند ، به سايت مراجعه كنند يا از ساير رسانه هاي اجتماعي براي مراجعه به PeachorLemon استفاده كنند. همه اينها باعث افزايش آگاهي از برند و افزايش استفاده از وب سايت در طول زمان مي شود ، بنابراين ارزش آنها افزايش مي يابد. تبليغ برند فقط يكي از راه هاي افزايش فروش است ، دلايل زيادي براي اهميت آن وجود دارد. با اين حال ، همانطور كه اين مقاله نشان داده است ، تبليغات از طريق اين استراتژي جديد بازاريابي مي تواند تأثير بسزايي در تجارت و امور مالي شما داشته باشد. آنتوني آفلين
.

https://hillbilly.ir/استفاده-از-شبكه-هاي-اجتماعي-براي-افزاي/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.