نوآوري در تجارت – چه اتفاقي افتاده است؟
در دنياي واقعي خارج از دانشگاه ، اگر كاركنان شركت دلسرد نشوند ، عادت انجام همان كار در كتابچه راهنماي كاركنان ، BMP (بهترين شيوه هاي مديريتي) در صنعت يا راهنمايي آنها با مشكل مشابهي روبرو مي شويم. رئيس ، اما آيا رئيس او نيز همين كار را مي كند؟ آيا كسي چنين فكري مي …
نوآوري در تجارت – چه اتفاقي افتاده است؟ https://hillbilly.ir/نوآوري-در-تجارت-چه-اتفاقي-افتاده-است؟/ https://hillbilly.ir/نوآوري-در-تجارت-چه-اتفاقي-افتاده-است؟/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Mon, 21 Jun 2021 12:26:07 0000 طراحي و سئو وب سايت social marketing quarterly https://hillbilly.ir/نوآوري-در-تجارت-چه-اتفاقي-افتاده-است؟/
نوآوري در تجارت – چه اتفاقي افتاده است؟
در دنياي واقعي خارج از دانشگاه ، اگر كاركنان شركت دلسرد نشوند ، عادت انجام همان كار در كتابچه راهنماي كاركنان ، BMP (بهترين شيوه هاي مديريتي) در صنعت يا راهنمايي آنها با مشكل مشابهي روبرو مي شويم. رئيس ، اما آيا رئيس او نيز همين كار را مي كند؟ آيا كسي چنين فكري مي …
نوآوري در تجارت – چه اتفاقي افتاده است؟
در دنياي واقعي خارج از دانشگاه ، اگر كاركنان شركت دلسرد نشوند ، عادت انجام همان كار در كتابچه راهنماي كاركنان ، BMP (بهترين شيوه هاي مديريتي) در صنعت يا راهنمايي آنها با مشكل مشابهي روبرو مي شويم. رئيس ، اما آيا رئيس او نيز همين كار را مي كند؟ آيا كسي چنين فكري مي كند – حتي گروه C يا تخته؟ آنها از مبارزات ، استراتژي هاي بازاريابي و فرآيندهاي رقبا تقليد مي كنند – همانطور كه در مجلات فروش سازمان هاي صنعتي خوانده و دنبال مي شوند. در واقع ، بسياري از سازمان هاي صنعت (دفاتر موجود وضعيت موجود) دوره هاي آموزشي براي افراد صنعت دارند – اما اين بدان معنا نيست كه وقتي همه آموزش مي بينند – همه آنها راه خود را مي روند. هر شركت به آنجا مي رود. سرعت با همان اسب و همان قوانين بقيه به مسابقه موش انسان خوش آمديد – اين مانند NASCAR است و يك نوآوري انقلابي يا يك فناوري بزرگ نيست. اگر از آنچه ديگران انجام مي دهند تقليد كنيد يا سعي در تقليد داريد چگونه مي توانيد برنده شويد؟ چگونه شركت شما مي تواند چيز جديد يا جديد بخواند؟ ما آمريكايي ها وقتي چين و ديگران به مالكيت معنوي ما آسيب مي رسانند شكايت مي كنيم ، اما با خود چه كنيم؟ ديگه هيچكس فكر نمي كنه؟ هر وقت برمي گردم همان چيز را مي بينم. چه اتفاقي براي نوآوري آمريكايي ، حل خلاقانه مسائل و “توانايي تعريف” افتاده است كه وقتي بخواهيم راه خود را پيدا خواهيم كرد؟ فقط تعداد كمي از شركت ها فكر نمي كنند پاكت يا فشار وارد شود؟ اما چرا ما اينقدر قوانين و مقررات داريم؟ آيا بسياري از شركت ها نگران پرونده هاي حقوقي يا كاهش در بازده دارايي ها ، قيمت سهام و سود ماهانه هستند؟ آيا تعداد زيادي از وكلا در اعتصاب هستند – مانع از شركت در معرض خطر؟ آيا شركت ها براي دفاع از خود ، و اخلال در كشتي ، بيش از حد مشغول مجازات هاي ناعادلانه از طريق اصلاحات سياسي در جامعه در حال تكامل ما هستند – مراقب باشيد كه كسي را آزرده نكنند. دانشگاهها و مداخله دولت؟ دليل آن چه مي تواند باشد. انسانها نمي ترسند. نمرات ضريب هوشي در 100 سال گذشته افزايش يافته است. آيا رسانه هاي اجتماعي مي توانند به اين مشكلي كه مي بينم كمك كنند؟ برخي مي گويند كه اين امر به انقلابي در رسانه هاي اجتماعي كمك كرده است – آيا واقعي است؟ به نظر مي رسد ارتباط سريع ايده اصلي را بهبود مي بخشد و همه را كمي بيشتر در نوآوري قرار مي دهد – اما اينطور نيست. به نظر مي رسد به جاي كمك به ايجاد ذهنيت خلاق و ايجاد نوآوري در همه ما ، به جامعه ما آسيب مي رساند.. https://hillbilly.ir/نوآوري-در-تجارت-چه-اتفاقي-افتاده-است؟/feed/ 0