شرايط و نحوه استفاده از مرخصي زايمان ۹ ماهه

به خبرنامه تخصصي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

شرايط و نحوه استفاده از مرخصي زايمان ۹ ماهه

۵ بازديد

معاون امور كل سازمان تأمين اجتماعي ، تصويب و اجراي مرخصي زايمان براي زنان بيمه شده به مدت شش تا نه ماه را ذكر كرد و جزئيات مزاياي اين مصوبه را بيان كرد. محمد بينداريان در مصاحبه با مجله آنلاين ، وي در اين زمينه اظهار مي دارد: اگر مادري مي خواهد از اين مرخصي …

شرايط و نحوه استفاده از مرخصي زايمان ۹ ماهه https://online-mag.ir/2021/06/شرايط-و-نحوه-استفاده-از-مرخصي-زايمان-۹-م/ مجله آنلاين Sat, 19 Jun 2021 23:27:44 0000 مجله جامعه https://online-mag.ir/2021/06/شرايط-و-نحوه-استفاده-از-مرخصي-زايمان-۹-م/ معاون امور كل سازمان تأمين اجتماعي ، تصويب و اجراي مرخصي زايمان براي زنان بيمه شده به مدت شش تا نه ماه را ذكر كرد و جزئيات مزاياي اين مصوبه را بيان كرد. محمد بينداريان در مصاحبه با مجله آنلاين ، وي در اين زمينه اظهار مي دارد: اگر مادري مي خواهد از اين مرخصي …

معاون امور كل سازمان تأمين اجتماعي ، تصويب و اجراي مرخصي زايمان براي زنان بيمه شده به مدت شش تا نه ماه را ذكر كرد و جزئيات مزاياي اين مصوبه را بيان كرد.

محمد بينداريان در مصاحبه با مجله آنلاين ، وي در اين زمينه اظهار مي دارد: اگر مادري مي خواهد از اين مرخصي براي دريافت غرامت بارداري استفاده كند ، بايد به https: //eservices.tamin.ir و سيستم خدمات غايب سيستم تأمين اجتماعي در بخش مراجعه كند. بيمه / تحويل مرخصي درخواست شده ، سند او را بارگذاري كنيد.

مدارك مورد نياز شامل گواهي پزشك ، عكس شناسنامه مادر و شناسنامه يا شناسنامه كودك است.

بسته به اينكه اگر مادر 6 ماه مرخصي بگيرد و بخواهد حداكثر 9 ماه مرخصي بگيرد ، چه كاري بايد انجام دهد و اگر دوباره نياز به گرفتن گواهينامه پزشك دارد آيا مراحل را طي مي كنيد؟ وي اظهار داشت: نه ، شما مجبور نيستيد گواهينامه پزشك خود را دوباره دريافت كنيد و آن را در سيستم خدمات غايب بارگذاري كنيد.

بيندريان در ادامه گفت: “برخي از زنان به دليل شرايط كار در گرفتن 9 ماه مرخصي مردد هستند.” اختيارات در اين زمينه با مادر است. اگر زن بيمه شده بخواهد مرخصي 6 ماهه خود را تا 9 ماه تمديد كند ، بايد به سازمان تأمين اجتماعي مراجعه كند و تا 9 ماه تحت پوشش بارداري به واحد بيمه شده مراجعه كند.

وي درباره مراحل اعتباربخشي و حق درمان اين بيمه شدگان گفت: ما معمولاً حق بيمه پرداخت مي كنيم و به طور خودكار حق درمان در نظر گرفته مي شود. اگر در مرخصي زايمان هستيد و شرايط لازم براي درمان را نداريد ، ممكن است توسط اداره اجرايي ارائه نشود. اين شخص مي تواند به بخش تأمين اجتماعي مراجعه كند و مواردي را مطرح كند كه بايد به آنها پرداخته شود.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.