موارد نقض مارك براي تبليغ دهندگان پرداخت به ازاي هر كليك (PPC)

به خبرنامه تخصصي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

موارد نقض مارك براي تبليغ دهندگان پرداخت به ازاي هر كليك (PPC)

۶ بازديد

موارد نقض مارك براي تبليغ دهندگان پرداخت به ازاي هر كليك (PPC)

ياهو به تازگي اعلام كرده است كه ديگر به تبليغ دهندگان پرداخت به ازاي هر كليك (PPC) اجازه تبليغ يا پيشنهاد با شرايط علامت تجاري را نخواهد داد. آيا اين مي تواند روند كارهايي باشد كه از طريق اپراتورهاي جستجوي مهم ديگر به دست مي آيد؟ AdCenter جديد MSN (هنوز در مرحله بتا است) بيان …

موارد نقض مارك براي تبليغ دهندگان پرداخت به ازاي هر كليك (PPC) https://hillbilly.ir/موارد-نقض-مارك-براي-تبليغ-دهندگان-پردا/ https://hillbilly.ir/موارد-نقض-مارك-براي-تبليغ-دهندگان-پردا/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sat, 29 May 2021 13:05:16 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing yahoo https://hillbilly.ir/موارد-نقض-مارك-براي-تبليغ-دهندگان-پردا/

موارد نقض مارك براي تبليغ دهندگان پرداخت به ازاي هر كليك (PPC)

ياهو به تازگي اعلام كرده است كه ديگر به تبليغ دهندگان پرداخت به ازاي هر كليك (PPC) اجازه تبليغ يا پيشنهاد با شرايط علامت تجاري را نخواهد داد. آيا اين مي تواند روند كارهايي باشد كه از طريق اپراتورهاي جستجوي مهم ديگر به دست مي آيد؟ AdCenter جديد MSN (هنوز در مرحله بتا است) بيان …

موارد نقض مارك براي تبليغ دهندگان پرداخت به ازاي هر كليك (PPC)

ياهو به تازگي اعلام كرده است كه ديگر به تبليغ دهندگان پرداخت به ازاي هر كليك (PPC) اجازه تبليغ يا پيشنهاد با شرايط علامت تجاري را نخواهد داد.

آيا اين مي تواند روند كارهايي باشد كه از طريق اپراتورهاي جستجوي مهم ديگر به دست مي آيد؟

AdCenter جديد MSN (هنوز در مرحله بتا است) بيان مي كند كه مجاز به نقض علائم تجاري در دستورالعمل هاي ويراستاري آنها نيستيد (خط مشي زير را ببينيد).

با اين حال ، گوگل همچنان موقعيت بالايي را در اختيار تبليغ كنندگان قرار مي دهد تا اصطلاحات جستجوي مارك تجاري را پيشنهاد دهند تا زماني كه اصطلاح علامت تجاري در نسخه تبليغات تبليغ كننده استفاده نشود.

اعدادي كه بايد در نظر گرفت

بعد از كليك روي كلاهبرداري ، نقض علائم تجاري دومين نگراني براي تبليغات PPC است. از كل جستجوهاي اينترنتي ، 20٪ مربوط به جستجوهاي تجاري است. به اين معني كه مارك هاي متعلق به شركت ، مانند Pontiac ، 20٪ از كل ترافيك جستجو را تشكيل مي دهند. اگرچه از هر 5 جستجو براي اصطلاحات علامت تجاري با صداي بلند به نظر مي رسد ، اكثر تبديل ها از اصطلاحات علامت تجاري ناشي نمي شوند. يك مطالعه توسط comScore و Yahoo Search Marketing (مقدمه) نشان داد كه اكثر خريداران بر اساس نام سازنده يا محصول جستجو نمي كنند. در عوض ، خريداران از عبارات جستجوي گسترده اي استفاده مي كنند كه نام سازنده را شامل نمي شود. عبارات جستجوي گسترده 70٪ از كل جستجوها و 60٪ از كل تبديل ها را تشكيل مي دهند.

سياست موتور جستجو در پيشنهادات علامت تجاري PPC

ياهو در مارك هاي تجاري:

در تاريخ 1 مارس 2006 ، بازاريابي جستجوي ياهو آن را اصلاح مي كند

رهنمودهايي براي استفاده از كلمات كليدي مارك دار.

پيش از اين ، با اجازه دادن به تبليغ كنندگان ، تبليغات رقابتي را مجاز مي كرديم

در صورت ارائه جزئيات توسط اين تبليغ كنندگان ، علائم تجاري اشخاص ثالث را پيشنهاد دهيد

اطلاعات مقايسه اي در مورد محصولات دارندگان علائم تجاري يا

خدمات در مقايسه با محصولات و خدمات رقابتي

كه در سايت تبليغ كنندگان نمايش داده يا تبليغ مي شوند.

به منظور ارائه راحت تر تجربه هاي كاربر با كيفيت بالا در هنگام

كاربران عباراتي را كه علامت تجاري هستند جستجو مي كنند ، ياهو! تحقيقات بازاريابي

تصميم بگيريد كه ديگر پيشنهادات كلمات كليدي را مجاز نمي دانيم

شامل مارك هاي رقيب است.

MSN AdCenter در علائم تجاري

“مايكروسافت از كليه تبليغ دهندگان موافقت مي كند كه در مورد كلمات كليدي مناقصه نگذارند ، يا در متن تبليغات خود استفاده نكنند ، هر كلمه اي كه استفاده آنها از مارك تجاري شخص ثالث را نقض كند يا غيرقانوني باشد يا حقوق شخص ثالثي را نقض كند.”

Google AdWords در علائم تجاري:

“Google اتهامات مربوط به نقض مارك تجاري را بسيار جدي مي گيرد ، و به عنوان حسن نيت ارائه مي دهيم ، ما خوشحال مي شويم كه موارد مطرح شده توسط صاحبان علائم تجاري را بررسي كنيم. شرايط و ضوابط ما با تبليغ كنندگان ، نقض حقوق مالكيت معنوي توسط تبليغ كنندگان را منع مي كند و به صراحت اعلام مي كند كه تبليغ كنندگان مسئول اين امر هستند كلمات كليدي را انتخاب مي كنند. “براي ايجاد تبليغات و متني كه انتخاب مي كنند در آن تبليغات استفاده كنند.”

راه حل يا مشكلات بيشتر

هرچه همه موتورها به سمت استاندارد TM حركت مي كنند ، مزاياي زيادي هم براي تبليغ كنندگان و هم براي محققان خواهد داشت. اين استاندارد براي بازارياباني كه بايد خلاقيت بيشتري در ايجاد نسخه هاي خود داشته باشند كه منجر به افزايش تقاضا براي بازاريابان واجد شرايط شود كه ممكن است به هزينه هاي بالاتر تبديل شود ، مفيد خواهد بود. موتورهاي جستجوگر ميزبان تبليغات سطح درآمد را حفظ مي كنند ، اما شركت هاي روابط عمومي اينترنت ممكن است ضرر كنند زيرا از مارك موتورهاي جستجوي مشتري خود استفاده نمي كنند. سرانجام ، محافظت از مالك مارك تجاري ادامه خواهد يافت و تجربه كاربر تحت تأثير قرار نخواهد گرفت.

مطالعه موردي:

من در حال حاضر در حال كار با مشتري AdWords در شرايطي هستم كه رقباي او پيشنهادات مارك خود را پيشنهاد مي دهند. گذشته از نظارت و گزارش مداوم تخلفات علائم تجاري مورد استفاده در تبليغات ، هزينه تبليغات براي اطمينان از موقعيت هاي برتر تبليغات آنها از 2.00 دلار براي هر كليك به 15.00 دلار براي هر كليك افزايش يافته است. علاوه بر اين ، هزينه ماهانه از 1200 دلار به تقريبا 30،000 دلار افزايش يافت.

من بايد با بودجه تخميني 500000 دلار براي بقيه سال جاري به مشتريانم برگردم تا فضاي لازم براي مدت نام تجاري آنها را كنترل كنم. من در انجام اين كار مردد هستم زيرا منطقي نيست كه از ياهو در مورد سياست جديد علائم تجاري آنها تبليغ كنم. با توجه به ميزان پرخاشگري رقبا و هزينه سنگيني كه مشتري من اكنون متحمل مي شود ، تنها يك راه حل وجود دارد و آن جلوگيري از پيشنهاد مناقصه براي همه تبليغ كنندگان است. به نظر من صحيح نيست كه صاحب مشاغل مجبور به هزينه 500000 دلار براي خريد اصطلاحي با علامت تجاري شخصي خود شوند كه ساخت آن تاكنون ميليون ها دلار هزينه شده است. اين درآمد بيش از 500000 دلار براي Google است كه با سياستي فراتر از شرايط اساسي كسب و كار ايجاد مي شود. ياهو و MSN بي عدالتي اين سياست را درك مي كنند و براي تغيير آن گام برداشته اند.

اگر نتوانيم به صورت موردي اين سياست را مديريت كنيم ، من چاره اي ندارم جز اينكه به مشتري هاي خود اطلاع دهم كه ديگر نمي توانيم به آنها كمك كنيم و تنها گزينه آنها توسل به اقدامات قانوني عليه Google است.

Google همچنين به شما توصيه مي كند كه در اين مورد با تبليغ كنندگان جداگانه برخورد كنيد ، كه در بسياري از موارد در ثبت نام خصوصي و شركت هاي خارجي غيرممكن است. شما مي توانيد هزينه هاي بسيار بالاي نياز به ارسال دستور توقف براي همه متخلفان را افزايش دهيد. اين شما را بسيار ناديده مي گيرد.

به نظر نمي رسد طعمه و سوئيچ كلاسيك به صورت آنلاين درست باشد. بسياري از شركت ها براي مقايسه خريد و فروشندگان مشكلي ندارند كه شرايط آنها خريداري شده است. در اينجا راه حل اين است كه اين شركت ها به Google اجازه دهند تا به فروشندگان خود اجازه دهد نام را خريداري كنند. با قدرت و پيشرفته بودن فناوري گوگل ، چقدر دشوار است؟ شك دارم اين مسئله پيچيده تر از فيلتر كردن نتايج جستجو از چين باشد.

دفاع شما در برابر نقض علائم تجاري

شركتهاي وب سايتي كه بيشترين درآمد آنها از طريق فروش آنلاين حاصل مي شود ، براي ايجاد ترافيك در وب سايت خود ، بيشتر به موتورهاي جستجو متكي هستند. براي دفاع در برابر نقض علائم تجاري ، بايد حداقل يك بار در ماه حسابرسي جستجو كنيد. شما نه تنها بايد به نتايج جستجوي ارگانيك نگاه كنيد ، بلكه بايد نتايج جستجوي پولي يا تبليغات PPC متني را نيز بررسي كنيد. شما بايد به دنبال 30 نتيجه برتر براي ليست هاي جستجو باشيد.

براي نتايج ارگانيك موتور جستجو ، بايد به نتيجه سوال برانگيز و موقعيتي كه در نتيجه نشان داده شده است توجه كنيد. هنگام جستجوي يك سايت براي مجرم احتمالي ، فقط به محتوايي كه در سايت قابل مشاهده است نگاه نكنيد. براي كشف متن پنهان ، برچسب هاي alt تصوير و متا تگ كلمات كليدي كه ممكن است شامل نام هاي تجاري شما باشد ، به كد نيز نگاه كنيد.

سپس نتايج خود را ثبت كنيد. براي نتايج موتور جستجو و نتايج پرداخت به ازاي هر كليك ، از “تصوير صفحه” صفحه اي كه پرچم نقض را نشان مي دهد استفاده كنيد. براي پرچم گذاري تخلفات قابل مشاهده در وب سايت ، كل كد صفحه را به عنوان يك فايل txt ذخيره كنيد.

اگر در نتايج جستجوي ارگانيك تخلفي مشاهده كنيد ، اما وقتي روي صفحه كليك مي كنيد هيچ تخلفي وجود ندارد؟ آنها ممكن است از يك صفحه مخفي استفاده كنند كه شامل مارك تجاري شما است. براي بررسي اين موضوع ، بايد صفحه ذخيره شده موتور جستجو را در پرونده مشاهده كنيد. حتماً نسخه اي از اين كد را نيز ذخيره كنيد.

شما بايد با تعيين تاريخ تخلف و همچنين اطلاعات كامل تماس با مالك سايت ، يافته هاي خود را به درستي ثبت كنيد. استفاده مي كند http://www.dnsstuff.com براي اطلاعات whois براي سايت. پس از ثبت تمام اين موارد ، بايد نتايج خود را به موتور جستجوي مناسب ارسال كنيد.

همچنين ممكن است بخواهيد مسير قانوني را طي كنيد ، در اين صورت بايد تمام مدارك خود را ثبت كنيد تا به مشاور حقوقي خود ارائه دهيد.

بهترين روش براي جمع آوري شواهد ، استخدام شخص ثالث براي جمع آوري شواهد عليه نقض كننده مارك تجاري يا مواد داراي حق چاپ است. دبورا ويلكوكس ، شريك Baker & Hostetler LLP ، يك شركت حقوقي متخصص در زمينه علائم تجاري و حق چاپ ، كه اخيراً در فوريه 2006 در استراتژي هاي موتور جستجو در شهر نيويورك شركت كرده است ، گفت: “براي تهيه نسخه هاي چاپي و بررسي نتايج جستجو از شخص ثالث استفاده كنيد. اين پرونده به دادگاه مي رود ، شما به شواهد محكم قاضي احتياج داريد. “

با موتورهاي جستجو تماس بگيريد

اگر فكر مي كنيد تبليغ كننده اي مارك تجاري شما را نقض مي كند مي توانيد مستقيماً با موتورهاي جستجو تماس بگيريد. اطلاعات تماس با موتور جستجو در زير است.

گوگل

شركت گوگل.

Attn: Google AdWords ، شكايات مارك تجاري

2400 پاركينگ Bayshore

Mountain View ، كاليفرنيا 94043

هي هو تحقيقات بازاريابي

پيش از اين: Overture Services، Inc.

Attn: امور تجاري و حقوقي – علائم تجاري

خيابان 74 N. Pasadena ، طبقه 3

پسادنا ، كاليفرنيا 91103

نمابر: 5601-686-626

شركت مايكروسافت

Attn: نگراني هاي مارك تجاري براي جستجوي MSN

مايكروسافت يك راهه

ردموند ، واشنگتن 98052

ايالات متحده آمريكا

منابع نقض مارك تجاري

انجمن علائم تجاري بين المللي

مركز آمريكايي قانون ثبت اختراعات و علائم تجاري

حق ثبت اختراع آنلاين ، حق چاپ ، علائم تجاري و مسائل حقوقي

علائم تجاري در اينترنت

https://hillbilly.ir/موارد-نقض-مارك-براي-تبليغ-دهندگان-پردا/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.