Patreon چيست؟ راهنماي بسترهاي برتر عضويت براي سازندگان
اقتصاد خلاق اهميت و اهميت بيشتري پيدا مي كند. از قضا ، اين يكي از عوارض جانبي مثبت COVID19 است. مردم به دليل قفل كردن هاي مختلف مجبور شده اند زمان بيشتري را در خانه از خانه خود بگذرانند و همچنين مجبور شده اند راه هاي سودآوري را براي اشغال وقت خود در خانه پيدا …
Patreon چيست؟ راهنماي بسترهاي برتر عضويت براي سازندگان https://hillbilly.ir/patreon-چيست؟-راهنماي-بسترهاي-برتر-عضويت-برا/ https://hillbilly.ir/patreon-چيست؟-راهنماي-بسترهاي-برتر-عضويت-برا/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Wed, 19 May 2021 01:29:32 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/patreon-چيست؟-راهنماي-بسترهاي-برتر-عضويت-برا/
Patreon چيست؟ راهنماي بسترهاي برتر عضويت براي سازندگان
اقتصاد خلاق اهميت و اهميت بيشتري پيدا مي كند. از قضا ، اين يكي از عوارض جانبي مثبت COVID19 است. مردم به دليل قفل كردن هاي مختلف مجبور شده اند زمان بيشتري را در خانه از خانه خود بگذرانند و همچنين مجبور شده اند راه هاي سودآوري را براي اشغال وقت خود در خانه پيدا …
Patreon چيست؟ راهنماي بسترهاي برتر عضويت براي سازندگان
Patreon چيست؟ راهنماي بسترهاي برتر عضويت براي سازندگان
اين پست از سايت باشگاه مشتريان خبري اينفوجاب كه از دانشنامه ويكي پديا مطلبي در مورد "Patreon چيست؟ راهنماي بسترهاي برتر عضويت براي سازندگان" ارائه شده است، در صورتي كه محتواي اين پست مورد توجه تان واقع شده است، مي توانيد براي مشاهده مطالب بيشتر در زمينه اموزش سئو و ديجيتال ماركتينگ به دسته بندي " "مراجعه كنيد..post-categories{display:inline; list-style: none;} .post-categories li{display:inline;margin-right:0} .entry-content.entry ul{padding-right:0!important;margin-right:0!important}
اقتصاد خلاق اهميت و اهميت بيشتري پيدا مي كند. از قضا ، اين يكي از عوارض جانبي مثبت COVID19 است. مردم به دليل قفل كردن هاي مختلف مجبور شده اند زمان بيشتري را در خانه از خانه خود بگذرانند و همچنين مجبور شده اند راه هاي سودآوري را براي اشغال وقت خود در خانه پيدا كنند. بسياري براي كسب درآمد به فعاليت هاي خلاقانه روي آورده اند و در اين راه ، به دنبال روش هاي جديدي براي كسب درآمد هستند. سيستم عامل هاي Crowdfunding ، مانند Patreon ، مدتي است كه وجود دارد ، اما استفاده از آنها اخيراً گسترش يافته است. اما Patreon چيست و چگونه كار مي كند؟
Patreon چيست؟
Patreon چيست؟
Patreon در هسته اصلي خود يك بستر عضويت است كه دستمزد افراد خلاق را آسان مي كند. سازندگان يك فرم محصول ايجاد مي كنند يا برخي خدمات فني را انجام مي دهند و حاميان مالي طرفداران و طرفداراني هستند كه مايل هستند هزينه هاي سازندگان مورد علاقه خود را پرداخت كنند.
ريشه پترئون به سال 2013 برمي گردد زماني كه بنيانگذار Jack Conte ماكت مجموعه هزاره Falcon را از “جنگ ستارگان” ساخت و از آن يك ويديو موسيقي فيلمبرداري كرد. او پرونده اي را بارگذاري كرد ويديو در YouTube و در انتها وارد يك قسمت كوتاه شويد كه طرفداران را ترغيب مي كند به وب سايت جديدي كه او به همراه دوستش سام يام ايجاد كرده اند مراجعه كنند. Patreon.com. علاقه مندان مي توانند موسيقي جديد را به صورت رايگان در آنجا بارگيري كنند و براي كمك به تأمين بودجه موزيك ويديو هاي آينده تعهد دهند. طي چند هفته اول بارگذاري ويديوي اصلي در YouTube ، طرفداران متعهد شده اند كه در آينده بيش از 5000 دلار براي هر ويدئو يارانه پرداخت كنند. كونتي ، دوست دختر و هم اتاقي او تنها سازندگان Patreon در هنگام راه اندازي بودند. با اين حال ، محبوبيت آن به سرعت افزايش يافت.
بسياري از افراد خلاق كه از Patreon استفاده مي كنند نيز تأثيرگذار هستند. به عنوان مثال ، عكاسان معروف در اينستاگرام يا سازندگان فيلم در YouTube. آنها نام خود را روي اين سيستم عامل هاي اجتماعي گذاشتند اما براي تأمين هزينه هاي زندگي از طرفداران و طرفداران خود در آن سيستم عامل هايي كه در آنها شهرت يافته اند ، به Patreon نياز دارند.
برخلاف بسياري از سيستم عامل هاي سرمايه گذاري جمعي ديگر كه تمركز خود را براي جمع آوري پول براي يك رويداد يا فعاليت خاص متمركز مي كنند ، مبارزات Patreon به طور مداوم ادامه دارند و ذينفعان اشتراك هاي مداوم را پرداخت مي كنند.
Patreon چگونه كار مي كند؟
Patreon براي سازندگان
Patreon راهي را براي خلاقيت ها فراهم مي كند تا براي كارهاي خلاقانه خود پول پرداخت كنند. محتواسازاني كه Patreon از آنها به عنوان مناسب براي جمع آوري كمكهاي مالي در سيستم عامل خود برجسته مي كند شامل سازندگان پادكست ، سازندگان ويديو ، نوازندگان ، هنرمندان تجسمي ، جوامع ، نويسندگان ، روزنامه نگاران ، سازندگان بازي ها ، به همراه سازمان هاي غيرانتفاعي ، برنامه هاي آموزشي ، آموزش و در واقع سازندگان همه انواع
توليدكنندگان محتوا با استفاده از Patreon صفحه اي را ايجاد كرده اند كه توضيح مي دهد چرا آنها تقاضاي پرداخت اشتراك دارند و مزايايي را كه به آنها پرداخت مي كنند توضيح مي دهد. اين صفحات معمولاً چندين سطح را تعريف مي كنند و به كساني كه مايل به پرداخت مبلغ دقيق براي رسيدن به هر سطح هستند ، مزاياي خاصي مي دهد.
شما مي توانيد روش حمل و نقل را در Patreon متناسب با شرايط خود تنظيم كنيد. شما مي توانيد طرفداران خود را قادر به پرداخت چند دلار در ماه براي حمايت از تلاش هاي خلاقانه خود كنيد. يا ، مي توانيد هر بار كه چيز جديدي منتشر كرديد ، ترك آنها را انتخاب كنيد.
شما مي توانيد محتواي اختصاصي براي طرفداران خود در Patreon و يك انجمن برتر ايجاد كنيد و به آنها در مورد روند خلاقيت خود بينش دهيد.
به طور سنتي امرار معاش در هنر دشوار بود. اغلب مي بينيد كه چند ستاره فوق العاده ثروت دارند و هزاران سازنده كمتر شناخته شده براي زنده ماندن براي هنرشان تلاش مي كنند. توسعه Patreon و ساير سيستم عامل هاي مشابه باعث شد كه سازندگان بتوانند از نظر مالي راحت تر باشند. آنها اكنون راه هايي براي بدست آوردن مبالغ اندك از تعداد نسبتاً زيادي طرفدار دارند.
بسته به نحوه راه اندازي حساب Patreon خود ، مي توانيد يك جريان درآمد مكرر ايجاد كنيد. اين مي تواند در اينترنت بسيار سودآورتر از اعتماد به درآمد تبليغات باشد. همچنين به افراد خلاق اين آزادي را مي دهد تا بر روي هنر خود متمركز شوند تا اينكه در اين ماه تماميت هنري خود را براي تغذيه خود و خانواده شان به خطر بيندازند.
Patreon for Patrons
حاميان مالي براي حمايت از طرح هاي مورد علاقه خود به پاترون مي آيند. آنها بخشي از جامعه سازندگان مي شوند و براي كمك به آنها در ادامه توليد انواع محتوايي كه دوست دارند ، هزينه پرداخت مي كنند. با انجام اين كار ، طرفداران مي توانند طرفداران واقعي هنر شوند.
طرفداران مي توانند با پرداخت هزينه عضويت ، به عنوان عضويت ماهانه يا توليد كننده محتواي جديد ، در كار مورد علاقه خود فعال شوند. آنها خلاقيت هاي انحصاري دريافت مي كنند و اين فرصت را دارند كه خود را جزئي از جامعه بدانند. خالق به آنها امكان دسترسي داخلي به فرآيندهاي خلاقانه خود را مي دهد.
سازندگان فرم هاي تجاري مي توانند از آن در Patreon استفاده كنند
Patreon در روش هايي كه سازندگان آن مي توانند از اين سرويس استفاده كنند نسبتاً انعطاف پذير است. از آنجا كه سازندگان از خدمات خود درآمد كسب مي كنند ، بيشتر آنها از نظر فني برخي از تجارت هاي هنري را مديريت مي كنند و مي توانند از يك يا چند مدل تجاري زير استفاده كنند.
1. مدل جامعه
هنگامي كه يك خالق از فرم اجتماع استفاده مي كند ، از Patreon استفاده مي كند تا امكان دسترسي به يك انجمن در دار را فراهم كند. بسياري از جوامع حول شخصيت يك مرجع مركزي يا مربي – يك رهبر برجسته جامعه با تخصص در برخي زمينه هاي تخصصي – بنا شده اند.
به عنوان مثال ، يك خالق ممكن است به جامعه دسترسي به دانش و مهارت هاي خود را بدهد ، يا شايد آنها يك گروه Mastermind ايجاد كنند – گروهي از همسالان كه براي ارائه مشاوره و پشتيباني از يكديگر گرد هم مي آيند.
شما مي توانيد به افرادي كه مايل به پرداخت هزينه هستند براي عضويت در انجمن خود اجازه دسترسي به يك گروه خصوصي را در فروم مانند Facebook ، Discord ، Reddit يا موارد مشابه بدهيد.
2. مدل آموزشي
اگر با موضوع خاصي آشنا هستيد ، ممكن است استفاده از Patreon را براي دستيابي به مطالب آموزشي ايجاد شده در نظر بگيريد.
به عنوان مثال مي توانيد برخي از دروس مقدماتي را به صورت رايگان تنظيم كنيد و سپس براي كلاس هاي پيشرفته تر هزينه دريافت كنيد. متناوباً ، مي توانيد به طور مرتب آموزش هاي جديدي ايجاد كنيد و از دنبال كنندگان خود بخواهيد براي دسترسي به آموزشهاي جديد هنگام بارگذاري ، اشتراك بپردازند.
براي استفاده از الگوي آموزشي Patreon حتي لازم نيست تمركز كلي يادگيري داشته باشيد. به عنوان مثال ، شما مي توانيد فيلم هايي ايجاد كنيد كه مستند باشد و روند خلاقيت خود را به عنوان مزيت خريد اشتراك در سايت خود پيش ببريد.
3. مدل محتواي دروازه اي
فرم محتواي دروازه دار يكي از محبوب ترين روش هاي استفاده افراد مبتكر از Patreon است. مي توانيد با پرداخت هزينه يا اشتراك منظم ، به مراجعين خود اجازه دسترسي به پس زمينه هاي خود را بدهيد. اين كتابخانه به عنوان كتابخانه محتوا شناخته مي شود.
در عوض ، تصور كنيد كه مردم محتواي موجود شما را داراي ارزش بيشتري مي دانند. در اين حالت ، ذي نفعان مي توانند براي دسترسي به مطالب جديد شما به محض انتشار ، با تغيير آنها به رايگان پس از مدت زمان مشخص ، پرداخت كنند.
در حالي كه عناصر كم كيفيت را به صورت رايگان در دسترس قرار مي دهيد ، ممكن است تصميم بگيريد كه فقط بهترين محتواي خود را شارژ كنيد. اين يك الگوي فني رايگان است – تركيبي از محتواي رايگان براي ايجاد اشتهاي مردم و محتواي برتر براي كساني كه مايل به پرداخت هستند. به عنوان مثال ، مي توانيد ويديوهايي نسبتاً كلي درباره موضوعي ايجاد كنيد كه آن را رايگان كرده اما از مردم بخواهيد هزينه فيلم هاي مفصلي را كه دستورالعمل هاي مفصلي را ارائه مي دهند ، پرداخت كنند.
روش معمول ديگر ارائه محتواي پاداش منحصر به فرد به مشتريان است. اين موارد لزوماً محتواي ممتاز و بهتر از آن چيزي نيستند كه مردم معمولاً به آن دسترسي دارند ، اما معمولاً از يك استاندارد برخوردارند اما در دسترس كساني نيستند كه نمي خواهند هزينه آنها را پرداخت كنند.
4. مدل رابطه با طرفداران
مدل ارتباط هوادار وقتي اتفاق مي افتد كه به پيروان پردرآمد خود دسترسي بيشتري به خود بدهيد. اين شبيه به مدل انجمن است ، جايي كه جامعه شما احتمالاً ارتباط بيشتري با شما خواهد داشت ، اما تعامل كمتري بين اعضا وجود دارد.
اين فرم معمولاً دسترسي به پشت صحنه و افزايش دسترسي به سازنده را براي طرفداران فراهم مي كند. همچنين به آنها قدرداني مي كند. بسته به آنچه ايجاد مي كنيد ، مي توانيد فرياد بزنيد يا نام آنها را در محتواي خود وارد كنيد. پخش كنندگان در Twitch اغلب از اين روش براي جمع آوري پول استفاده مي كنند و فرياد مي كشند به هركسي كه به او پول مي دهد. حتي يك فشار براي نمايش وجود دارد نشانه هاي غير قابل تبادل (NFT) به هواداران در ازاي كمك هاي مالي شان.
5. فرم پرداخت تا آنجا كه مي توانيد
سرمايه گذاري جمعي سنتي تمايل به استفاده از الگويي دارد كه مي توانيد پرداخت كنيد. به عنوان مثال ، اگر خانه شخصي سوخته و يك حساب سرمايه گذاري گسترده براي بازپرداخت پول براي كمك به بازپرداخت چيزهاي از دست رفته خود باز كند ، آنها با كمال ميل هر كسي را مايل به پيشنهاد او است قبول مي كنند.
وقتي سازندگان اين مدل را اتخاذ مي كنند ، بدون توجه به ميزان تمايل يا توانايي مردم براي اهدا ، پاداش هاي يكساني را ارائه مي دهند. گاهي اوقات سازندگان اين عبارت را در امتداد “تعهد XX دلار يا بيشتر در ماه” بيان مي كنند.
6. مدل محصول / خدمات
برخي از سازندگان محتوا از Patreon براي فروش كالاي خاص يا خدمات خاص به طرفداران خود استفاده مي كنند. اين روش بسيار شبيه به مدل تجاري سنتي است.
به عنوان مثال ، شما ممكن است متعهد شويد كه به هر دريافت كننده اي كه براي مدت مشخصي تماس اسكايپ را مي پردازد در ازاي پرداخت توافق شده ، اعطا كنيد.
استفاده از سطح عضويت
غالباً ، سازندگان محتوا چندين سطح عضويت ايجاد مي كنند. هر دسته داراي برچسب قيمت متفاوتي در برابر مزاياي خاص است. به طور معمول ، رديف ارزان تر سطح استاندارد دسترسي را فراهم مي كند و هر رديف گرانتر به ترتيب به مزاياي آن مي افزايد. به عبارت ديگر ، هرچه ذينفع بيشتر به مبتكر مشاركت كند ، امتيازات بيشتري نيز كسب مي كند.
توليدكنندگان محتوا ممكن است در برخي از سطوح محدوديت ايجاد كنند. اين امر خصوصاً درصورتي وجود دارد كه دسترسي به مبتكر يا نوعي كار سفارشي را فراهم كنند ، زيرا سازنده فقط آنقدر وقت خواهد داشت كه مي تواند به اين كار اختصاص دهد.