با اين روش ها هميشه شيشه‌هايي براق داشته باشيد!

به خبرنامه تخصصي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

با اين روش ها هميشه شيشه‌هايي براق داشته باشيد!

۷ بازديد

به گزارش مجله آنلاين؛ داشتن شيشه و آينه هاي تميز و براق در خانه يكي از لذت هايي است كه معمولاً زياد دوام نمي آورد و چندين بار دوام مي آورد و با شيشه و آينه به نظافت مطلوبي مي رسيد ، حتي نمي توانم اين كار را انجام دهم. تميز كردن شيشه و آينه …

با اين روش ها هميشه شيشه‌هايي براق داشته باشيد! https://online-mag.ir/2021/05/با-اين-روش-ها-هميشه-شيشه‌هايي-براق-داش/ مجله آنلاين Sat, 08 May 2021 12:36:13 0000 مجله جامعه https://online-mag.ir/2021/05/با-اين-روش-ها-هميشه-شيشه‌هايي-براق-داش/ به گزارش مجله آنلاين؛ داشتن شيشه و آينه هاي تميز و براق در خانه يكي از لذت هايي است كه معمولاً زياد دوام نمي آورد و چندين بار دوام مي آورد و با شيشه و آينه به نظافت مطلوبي مي رسيد ، حتي نمي توانم اين كار را انجام دهم. تميز كردن شيشه و آينه …

به گزارش مجله آنلاين؛ داشتن شيشه و آينه هاي تميز و براق در خانه يكي از لذت هايي است كه معمولاً زياد دوام نمي آورد و چندين بار دوام مي آورد و با شيشه و آينه به نظافت مطلوبي مي رسيد ، حتي نمي توانم اين كار را انجام دهم. تميز كردن شيشه و آينه كاري دشوار ، زمان بر و نياز به انرژي زيادي دارد. اما با استفاده از چند راه حل ساده و ابزار مناسب براي تميز كردن آنها ، مي تواند بسيار سرگرم كننده باشد. تميز كردن شيشه و آينه ها مي تواند دشوار باشد. با اين حال ، با استفاده از ابزارها و روش هاي مناسب ، تلاش كاهش يافته و نتايج كار شما بهبود مي يابد. نكات و ترفندهايي را كه بايد براي تميز كردن شيشه و آينه هاي خود بدانيد پيدا كنيد.

از بين بردن گرد و غبار

قبل از استفاده از شيشه پاك كن ، يك دستمال خشك را در دست بگيريد و هرگونه گرد و غبار روي شيشه و آينه را پاك كنيد. يك گام آسان و اساسي كه در نهايت كار شما را بسيار آسان خواهد كرد. وقتي اين آلاينده ها با محلول شوينده تركيب شوند ، كار دو برابر مي شود.

از بالا به پايين حركت كنيد

يك نكته بسيار مهم در شستن شيشه ، شروع تميز كردن از بالاي شيشه و آينه است. يك اشتباه هنگام تميز كردن شيشه چرخاندن دستمال به صورت دوراني است. اگر مي خواهيد شيشه هاي رنگي يا آينه را تميز كنيد ، بايد آن را از بالا به پايين تميز كنيد. اين كار شما را بسيار راحت تر مي كند.

از گوش پاك كن استفاده كنيد

البته گوشه هاي شيشه يكي از سخت ترين قسمت ها براي تميز كردن است ، بنابراين در تميز كردن آينه و شيشه با مشكل روبرو شدم. مناطقي كه تميز كردن آنها دشوار است و يا حتي تميز كردن آنها دشوار است مي تواند باعث لكه دار شدن قسمتهاي ديگر شود. تميزكننده هاي گوشه اي ابزاري عالي براي تميز كردن قاب پنجره ها هستند.

اثر جادويي t

بهترين روش براي تميز كردن شيشه و آينه ها. از چاي ليوان استفاده كنيد. با استفاده از پارچه يا روزنامه تمام محلول هاي روي شيشه خشك نمي شود و ممكن است برخي از آنها باقي بمانند. اگر از يك شيشه پاك كن ساده استفاده مي كنيد ، بايد يك ليوان تميز داشته باشيد.

سرد

بهترين روزي كه مي توانيد پنجره هاي خود را تميز كنيد زماني است كه آفتاب كمتر مي تابد. بهتر است قبل از شستن ليوان آب و هوا را بررسي كنيد. خورشيد به سرعت محلول تميز كردن شيشه را خشك مي كند و خاك را پشت سر مي گذارد. هرچه محلول روي شيشه بيشتر بماند ، تميز كردن شيشه راحت تر است.

ابزار مفيد

شايد تمايل داشته باشيد شيشه و آينه ها را با روزنامه تميز كنيد ، اما اگر به صداي كاغذ روي شيشه حساس هستيد يا علائم باقي مانده از روزنامه را دوست نداريد ، تي شرت قديمي خود را حفظ كنيد. توصيه مي شود آن را نگه داريد. استفاده از تي شرت هاي قديمي به جاي دستمال راهي عالي براي صرفه جويي در هزينه هاي خانه داري است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.