Landing Pages ، Squeeze و Splash – The تفاوت ها
صفحه فرود در مقابل صفحه فشرده در مقابل صفحه شروع – آنها كدامند و چه چيزي آنها را از يكديگر متمايز مي كند؟ آيا براي وب سايت خود به آنها نياز داريد؟ پاسخ سوال آخر بله ، بله و خير است. همانطور كه با خواندن اين مقاله متوجه خواهيد شد ، شما به يك صفحه …
Landing Pages ، Squeeze و Splash – The تفاوت ها https://hillbilly.ir/landing-pages-،-squeeze-و-splash-the-تفاوت-ها/ https://hillbilly.ir/landing-pages-،-squeeze-و-splash-the-تفاوت-ها/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Fri, 19 Mar 2021 01:02:04 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing video tutorials https://hillbilly.ir/landing-pages-،-squeeze-و-splash-the-تفاوت-ها/
Landing Pages ، Squeeze و Splash – The تفاوت ها
صفحه فرود در مقابل صفحه فشرده در مقابل صفحه شروع – آنها كدامند و چه چيزي آنها را از يكديگر متمايز مي كند؟ آيا براي وب سايت خود به آنها نياز داريد؟ پاسخ سوال آخر بله ، بله و خير است. همانطور كه با خواندن اين مقاله متوجه خواهيد شد ، شما به يك صفحه …
Landing Pages ، Squeeze و Splash – The تفاوت ها
صفحه فرود در مقابل صفحه فشرده در مقابل صفحه شروع – آنها كدامند و چه چيزي آنها را از يكديگر متمايز مي كند؟ آيا براي وب سايت خود به آنها نياز داريد؟ پاسخ سوال آخر بله ، بله و خير است. همانطور كه با خواندن اين مقاله متوجه خواهيد شد ، شما به يك صفحه فرود و يك صفحه فشار نياز داريد ، در حالي كه برخلاف نظر رايج ، صفحه شروع كاملاً غيرضروري است.
صفحه فرود
صفحه فرود به سادگي جايي است كه بازديد كننده پس از كليك بر روي پيوندي كه آنها را به وب سايت شما هدايت مي كند ، “فرود” مي يابد. به عنوان مثال ، اگر فروشگاه دوچرخه خود را در Google تبليغ مي كنيد و شخصي بر روي آن كليك مي كند ، صفحه اي كه به آن هدايت شده است صفحه فرود شما است. اگر از SEO استفاده كرده ايد و مقاله اي در مورد چيدمان بالش دريافت كرده ايد تا آنها را به راحتي مرتب كنيد و كسي روي آنها كليك كند ، به مقاله مورد بالش هدايت مي شوند. از اين رو ، مقاله مورد بالش شما يك صفحه فرود خواهد بود. توجه داشته باشيد كه مي تواند (و هميشه وجود دارد) بيش از يك صفحه فرود در هر وب سايت.
در نتيجه ، صرف نظر از كاري كه انجام مي دهيد ، هميشه يك صفحه فرود در وب سايت خود خواهيد داشت. از اين رو ، اين يك قسمت جدايي ناپذير از وب سايت شما است كه ضروري است و قابل حذف نيست.
فشرده سازي صفحه
اگر با بازاريابي اينترنتي آشنا هستيد ، احتمالاً اين را هم مي دانيد كه ليست ها قسمت بسيار مهمي از برنامه كلي شما هستند. بدون ليست ، درآمد شما بسيار كمتر از حد ممكن خواهد بود. از اين رو ، ضروري است كه شما راهي براي استخراج اخلاقي يك آدرس ايميل از يك بازديد كننده داشته باشيد.
صفحه فشار دادن بهترين روش براي اين كار است. در صفحه فشرده سازي ، فرم را براي بازديدكننده درج مي كنيد تا آدرس ايميل و نام وي را وارد كند (اختياري) تا بتواند در وبلاگ / وب سايت شما مشترك شود. در صورت تمايل ، (و اين بهتر جواب مي دهد) مي توانيد هنگام انتخاب ليست بازديد كننده از طريق پست الكترونيكي ، يك هديه رايگان مانند كتاب الكترونيكي يا آموزش ويدئويي به عنوان پاداش بدهيد. صفحه فشار بخشي اساسي از موفقيت هر كسب و كار اينترنتي است.
صفحه شروع
صفحه شروع تقريباً مانند “صفحه اصلي” يك وب سايت است. به عنوان مثال ، اگر بخواهيد عنواني را در نوار URL مانند EzineArticles.com تايپ كنيد و به يك صفحه ثابت هدايت شويد ، اين صفحه اصلي خواهد بود. صفحه شروع زماني است كه صفحه اصلي با صفحه اي جلب مي شود كه توجهات را در وسط صفحه جلب مي كند. به عنوان مثال ، يك ويدئو در مركز قرار دارد و بقيه صفحه ممكن است خالي باشد يا فلشهايي به سمت مركز داشته باشند. اين صفحه شروع است.
با به روزرساني هاي اخير الگوريتم ، Google نشان داده است كه اين كار را انجام مي دهد نه وب سايت هايي با صفحات پراكنده ترجيح داده مي شوند. آنها نه تنها زمان بارگيري طولاني تري دارند ، بلكه استفاده از آنها نيز آسان نيست. من توصيه مي كنم نه صفحه شروع وب سايت (هاي) خود را ايجاد كنيد.
مفاهيم موجود در پشت اين نوع صفحات بسيار ساده هستند. دو صفحه اول ، صفحات فرود و صفحات zip ، براي يك تجارت ضروري هستند ، در حالي كه صفحه شروع توصيه نمي شود.
https://hillbilly.ir/landing-pages-،-squeeze-و-splash-the-تفاوت-ها/feed/ 0