10 قانون براي نوشتن توضيحات محصولات تجارت الكترونيكي براي فروش [With Examples]

۹ بازديد

10 قانون براي نوشتن توضيحات محصولات تجارت الكترونيكي براي فروش [With Examples]

توصيفات محصول مي تواند يك معامله گر باشد (يا شايد تنظيمات “نقطه فروش” مثبت تري). توضيحات خوب محصول چيزي فراتر از يك ليست گلوله اي از ويژگي ها و ابعاد است. اگرچه ، در عين حال لازم نيست كه طولاني مدت باشد تا موثر واقع شود. براي اينكه نتايج يك محصول به نتيجه برسد ، …

10 قانون براي نوشتن توضيحات محصولات تجارت الكترونيكي براي فروش [With Examples] https://hillbilly.ir/10-قانون-براي-نوشتن-توضيحات-محصولات-تجار/ https://hillbilly.ir/10-قانون-براي-نوشتن-توضيحات-محصولات-تجار/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sun, 07 Mar 2021 20:19:04 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/10-قانون-براي-نوشتن-توضيحات-محصولات-تجار/

10 قانون براي نوشتن توضيحات محصولات تجارت الكترونيكي براي فروش [With Examples]

توصيفات محصول مي تواند يك معامله گر باشد (يا شايد تنظيمات “نقطه فروش” مثبت تري). توضيحات خوب محصول چيزي فراتر از يك ليست گلوله اي از ويژگي ها و ابعاد است. اگرچه ، در عين حال لازم نيست كه طولاني مدت باشد تا موثر واقع شود. براي اينكه نتايج يك محصول به نتيجه برسد ، …

10 قانون براي نوشتن توضيحات محصولات تجارت الكترونيكي براي فروش [With Examples]

10 قانون براي نوشتن توضيحات محصولات تجارت الكترونيكي براي فروش [With Examples]

اين پست از سايت باشگاه مشتريان خبري اينفوجاب كه از دانشنامه ويكي پديا مطلبي در مورد "10 قانون براي نوشتن توضيحات محصولات تجارت الكترونيكي براي فروش [With Examples]" ارائه شده است، در صورتي كه محتواي اين پست مورد توجه تان واقع شده است، مي توانيد براي مشاهده مطالب بيشتر در زمينه اموزش سئو و ديجيتال ماركتينگ به دسته بندي " "مراجعه كنيد.
.post-categories{display:inline; list-style: none;} .post-categories li{display:inline;margin-right:0} .entry-content.entry ul{padding-right:0!important;margin-right:0!important}

توصيفات محصول مي تواند يك معامله گر باشد (يا شايد تنظيمات “نقطه فروش” مثبت تري). توضيحات خوب محصول چيزي فراتر از يك ليست گلوله اي از ويژگي ها و ابعاد است. اگرچه ، در عين حال لازم نيست كه طولاني مدت باشد تا موثر واقع شود.

براي اينكه نتايج يك محصول به نتيجه برسد ، بايد توضيحات بيشتري در مورد ارزش و مزايايي كه يك محصول خاص مي تواند به خريداران بالقوه نيز ارائه دهد ، باشد. اين قالب نه تنها به تمايز محصولات شما از يكديگر كمك مي كند ، بلكه مي تواند فروشگاه آنلاين شما را از رقبا متمايز كند.

بنابراين ، دفعه بعدي كه تمايل داشتيد كپي و جايگذاري را فشار دهيد ، به اين قسمت اصلي متن توجه كنيد. براي كمك به شما ، تحقيق را از طرف شما انجام داده ايم. در اينجا 10 قانون ساده براي تهيه توضيحات محصولات تجارت الكترونيكي و چند نمونه از نحوه ادغام اين نكات آورده شده است.

10 قانون براي نوشتن توضيحات محصولات تجارت الكترونيكي براي فروش [With Examples]:

1. مخاطبان هدف را تعيين كنيد

ابتدا بايد بدانيد كه مشتريان ايده آل شما چه كساني هستند تا بدانيد كدام جزئيات محصول را در آن بگنجانيد و چه اطلاعاتي را مي توانيد با خيال راحت حذف كنيد. همچنين ، به خاطر داشته باشيد كه برخي از انواع محتوا بهتر با مخاطبان خاص هدف صحبت مي كنند. شايد مشتريان هدف شما واقعاً توضيحات طولاني تري از محصول را بخوانند؟ شايد آنها از شوخ طبعي خوب قدرداني كنند؟ به هر حال ، مخاطبان هدف شما بايد هميشه راهنماي نوشتن توضيحات محصول شما باشند.

در اينجا برخي از ويژگي هاي اصلي ديگر وجود دارد كه بايد در خاطر داشته باشيد:

  • جمعيتي
  • عمر
  • سايت
  • جنسيت
  • سرگرمي ها
  • تحصيلات

مطمئن شويد كه توضيحات خود را به گونه اي مي نويسيد كه مستقيماً خريداران احتمالي را مخاطب قرار دهد. اگر بخواهيد شخصاً محصول را به آنها بفروشيد از همان كلمات و تكنيك استفاده كنيد. در پايان روز ، اگر توصيفات محصول خود را با هدف جلب مخاطب انجام دهيد ، در واقع عمل كاملاً برعكس انجام مي دهيد.

2. هماهنگي را تعريف كنيد و به آن پايبند باشيد

هميشه استفاده از امتياز ايده خوبي است. به عنوان مثال ، اگر مي خواهيد ابعاد و ويژگي ها را ليست كنيد ، ليست Bullets ابزار عملكرد است. آنها به شما اطمينان مي دهند كه خواندن كپي وب سايت شما آسان است و راهي مستقيم براي برقراري ارتباط با مهمترين جزئيات ارائه مي دهند. با اين حال ، نبايد فقط به نكات اعتماد كنيد.

براي تعريف داستان محصول و نام تجاري خود ، بايد چند پاراگراف كوتاه بنويسيد. اجازه دهيد صداي مارك شما را از طريق اين بخش راهنمايي كرده و بر اين نكته تمركز كنيد كه اين محصول چگونه مي تواند زندگي مشتريان شما را بهبود بخشد. اين رويكرد ممكن است زمان بيشتري ببرد ، اما نتيجه محتواي جذاب تري است كه موتورهاي جستجو نيز آن را تشخيص مي دهند و به آنها پاداش مي دهند.

3. يك داستان بگوييد

قصه گويي يكي از موثرترين استراتژي هاي بازاريابي است. اگر مارك يا محصول شما پيشينه يا سابقه جالبي دارد ، مي توانيد آن را در توضيحات محصول خود ذكر كنيد. الهام بخش محصول چيست؟ شايد لازم بود راه حل هاي خلاقانه اي براي برخي از موانع موجود در اين راه پيدا كنيد؟ اين نوع جزئيات نه تنها شخصيت بيشتري به محصولات شما مي بخشد ، بلكه به بازديد كنندگان شما اين امكان را مي دهد كه لحظه اي كوتاه را فراموش كنند كه شما در واقع مي خواهيد آن محصول را به آنها بفروشيد.

وقتي داستان غير داستاني خود را تعريف مي كنيد ، بايد آن را فرصتي براي نشان دادن كمي جلوه دادن بدانيد. آيا جزئياتي وجود دارد كه مورد را از محصولات مشابه در بازار متمايز كند؟ شايد او يك آزمايش دقيق را گذرانده باشد؟

4. روي عكس ها و فيلم هاي با كيفيت بالا حساب كنيد

همانطور كه قبلا ذكر شد ، فرمول جادويي براي نوشتن توضيحات محصول استفاده از دو پاراگراف كوتاه و يك ليست گلوله است. حتي در اين صورت ، تصاوير هنوز هم مي توانند نقش بزرگي داشته باشند. در واقع ، تمام توصيفات محصول بايد حاوي تصاوير با كيفيت محصول باشد كه ويژگي هاي مهمي را نشان مي دهد. تصاوير به ويژه هنگامي طولاني مي شوند كه توضيحات طولاني شود زيرا مي توانند از آسان خواندن و فهم توضيحات اطمينان حاصل كنند.

در واقع ، فيلم ها در بسياري از موارد مي توانند عالي باشند. اين يك روش آسان است كه به شما نشان مي دهد دقيقاً چگونه مي توانيد از يك محصول خاص استفاده كنيد (مخصوصاً اگر كمي فني تر باشد). بعلاوه ، در واقع نوعي از محتوايي است كه اكثر مصرف كنندگان مي خواهند ببينند. طبق HubSpot ، 54٪ مردم آنها مي خواهند بازاريابان محتواي ويديويي بيشتري ايجاد كنند. آنچه حتي چشمگيرتر است ، ويزول اين را يافته است 95٪ بازاريابان احساس مي كنم اين ويديو به خريداران كمك مي كند محصولات خود را بهتر درك كنند.

5- بر روي مزايا تمركز كنيد

در حالي كه ويژگي ها و جزئيات مانند ابعاد مهم هستند ، اما نبايد تنها مورد توجه شما قرار گيرند. چرا مردم مي توانند يكي از محصولات خاص شما را خريداري كنند؟ خريداران بالقوه همچنين مي خواهند بدانند كه چگونه سود مي برند و آيا اين مسئله مشكلي خاص را حل مي كند.

بنابراين ، در توصيف محصول خود ، مي خواهيد اطمينان حاصل كنيد كه بر مزاياي ويژگي هاي مختلف تمركز كرده ايد. به عنوان مثال ، اگر يك قفسه شناور مي فروشيد ، به جاي اينكه فقط ابعاد قفسه را ذكر كنيد ، بايد بر روي چگونگي كمك به مشتريان خود براي اضافه كردن فضاي ذخيره سازي اضافي يا كمك به آنها براي استفاده از فضاي فعلي خود تمركز كنيد. به طور خلاصه ، شما بيش از يك محصول مي فروشيد ، بلكه يك تجربه نيز مي فروشيد. مخاطب مورد نظر خود را در نظر بگيريد و سه ويژگي را كه ارزشمندترين و جذاب ترين آنها را پيدا مي كنند ، شناسايي كنيد.

6. از كلمات عام و اصطلاحات اجتناب كنيد

آسان است كه هنگام نوشتن توضيحات محصول در دام چسبيدن به كلماتي مانند “عالي” و “زيبا” بيفتيد. اين كلمات تا حدودي نامشخص هستند و در نتيجه ، توصيف شما متقاعد كننده و م effectiveثرتر مي شود. درعوض ، شما مي خواهيد با تمركز بر ويژگي و مزيت ارائه شده تا حد امكان خاص باشيد.

همچنين ، اگر نمي توانيد اثبات كنيد كه محبوب ترين ، ارزان ترين و با دوام ترين محصول شما چيست ، چنين ادعاهايي نكنيد. به نظر مي رسد فوق العاده هاي اين چنيني بيش از حد ارزيابي شده اند. اگرچه ، اگر بتوانيد ثابت كنيد كه چرا مثلاً كالاي شما در كلاس خود پرطرفدارترين است ، مطمئناً آن را در نسخه خود بگنجانيد.

7. از كلمات نفساني استفاده كنيد

كلماتي كه در مورد سليقه ، صدا و حس لامسه ما صحبت مي كنند قدرتمند و جذاب هستند. با كلماتي مانند “ترد” ، “نرم” ، “ظريف” ، “ظريف” و “گيج كننده” ، توضيحات شما واضح تر مي شود و به خريداران بالقوه كمك مي كند تا تجربه فروش خود را علاوه بر محصول واقعي تجسم كنند.

با اين حال ، به ياد داشته باشيد كه كلماتي كه تصميم داريد استفاده كنيد هميشه بايد صداي صدايي را كه برند شما استفاده مي كند منعكس كنند. در پايان روز ، توضيحات محصول شما بايد مانند چيزي باشد كه برند شما نوشته است. سازگاري كليد اصلي است!

8. از فني شدن نترسيد

محصولات فني مانند ساعتهاي هوشمند يا محصولات منحصر به فرد مانند آرايش مناسب وگان به اطلاعات بيشتري نياز دارند. اگر بازديدكنندگان شما بعد از خواندن توضيحات يك محصول هنوز در مورد آن سوالاتي دارند ، توضيحات محصول نياز به كمي كار بيشتر دارد (منظور ما كار اطلاعات است).

مشتريان دوست ندارند جزئيات را بپرسند. اگر تلاش زيادي براي دانستن اينكه كالايي نياز آنها را برآورده مي كند وجود داشته باشد ، يافتن اطلاعات براي مخاطب هدف شما آسان تر خواهد بود و بدتر از آن ، محصول از فروشگاه آنلاين ديگر. بنابراين ، اگر محصولات فن آوري بيشتري مي فروشيد ، حتماً تمام اطلاعاتي را كه مشتريان شما نياز دارند ، وارد كنيد. نه تنها به مشتريان خود كمك خواهيد كرد ، بلكه به مشتريان بالقوه نيز نشان مي دهد كه صنعت و دامنه محصولات خود را مي شناسيد.

9. مدرك اجتماعي را درج كنيد

در يك نظرسنجي در سال 2019 ، TrustPilot دريافت كه دو سوم مصرف كنندگان احتمالاً محصولي را كه شامل اثبات اجتماعي در نامه فروش باشد ، خريداري مي كنند. اين بررسي همچنين نشان داد كه 82 درصد از مصرف كنندگان بيشتر احتمال دارد كالايي با رتبه بندي مثبت ستاره خريداري كنند.

زيبايي اثبات اجتماعي اين است كه با نشان دادن اينكه ساير مصرف كنندگان واقعاً اين اقدامات را انجام داده اند ، مخاطبان شما را بر آن مي دارد كه اقدامي انجام دهند. مصرف كنندگان عاشق خريد محصولات محبوب هستند. بنابراين ، علاوه بر درج نظرات درباره محصولات خود ، مي توانيد محصولي را كه پرفروش يا مورد علاقه مشتري است نيز شناسايي كنيد. شايد يكي از محصولات شما در مطبوعات مطرح شده باشد؟ اين قطعاً چيزي است كه مي توانيد در توضيحات محصول وارد كنيد. اگر مشتريان بالقوه درمورد خريد كالاي خاصي كاملاً قانع نشده اند ، اينها مثالهايي است اثبات اجتماعي اين مي تواند تغيير بزرگي ايجاد كند.

10. توصيفات خود را براي موتورهاي جستجو بهبود بخشيد

عملاً تمام مطالب شما بايد براي موتورهاي جستجو بهينه شود. اين مورد در مورد توضيحات محصول شما نيز صدق مي كند. بنابراين ، حتماً كلمات كليدي (و تغييرات كلمات كليدي) را كه مخاطب هدف شما به جستجوي آنها دارد شناسايي كنيد و آنها را در نسخه خود وارد كنيد (به ويژه در عنوان محصولات). به عنوان مثال مي توانيد آنها را در عناوين صفحه ، توضيحات متا و برچسب هاي ALT خود نيز بگنجانيد. اگرچه احتمالاً به عنوان اولين نتيجه نخواهيد آمد ، اما اين كمي تلاش اضافي قطعاً به مخاطبان هدف شما كمك مي كند تا محصولات شما را با سهولت بيشتري به صورت آنلاين پيدا كنند.

براي كمك به شما در شناسايي كلمات كليدي ، تعداد كمي از آنها وجود دارد ابزارهاي جستجوگرها مي توانيد استفاده كنيد اگر نمي خواهيد چيزي خرج كنيد ، Google Analytics مي تواند شروع خوبي باشد. با استفاده از Google Analytics ، به طيف گسترده اي از داده ها دسترسي پيدا خواهيد كرد كه مي توانيد براي تقويت SEO خود استفاده كنيد. همچنين مي توانيد از آن براي رديابي و تجزيه و تحليل داده هاي وب سايت و بازديد كنندگان آن استفاده كنيد. همچنين مي توانيد نگاهي به ابزارهاي پولي مانند SEMrush ، Ahrefs و WooRank بيندازيد.

چهار نمونه از توصيفات محصول كه كارساز است

چاق

Chebies نه تنها در ميان اولين است نمونه هايي از طراحي وب سايت تجارت الكترونيكي، اما توضيحات محصولات آنها همچنين مثال خوبي در مورد چگونگي اجازه دادن به خودتان براي خلاقيت بيشتر است. اين به عنوان يك مثال خوب در مورد نحوه جفت سازي يك ويژگي با يك ويژگي به كار مي رود. به عنوان مثال ، در اين توضيحات محصول ، طناب كشي بيروني با قابليت اتصال ايمن تر امكان پذير است و پارچه براي مسافرت ايده آل است زيرا چين و چروك نخواهد شد.

شراب برهنه

Naked Wines مثالي خوب در مورد چگونگي گنجاندن اثبات اجتماعي در توضيحات محصول خود ارائه مي دهد. آنها بيان مي كنند كه 90٪ از 3449 مشتري دوباره شراب خاصي خريداري مي كنند. آنها همچنين از طيف وسيعي از كلمات حسي مانند “نرم” ، “ابريشمي” و “هلو” استفاده مي كنند.

پسر يك ملوان

پسر يك ملوان جواهرات دست ساز و لوازم جانبي شخصي را براي زنان و مردان به فروش مي رساند. توصيفات محصولات آنها مثال خوبي است در مورد چگونگي گنجاندن داستان سرايي در توصيفات خود با تمركز ، به عنوان مثال ، منبع نام محصول يا افزودن جزئيات بيشتر در مورد آنچه يك گروه محصول خاص قصد دارد آن را جشن بگيرد.

مشعل منفرد

تيم Solo Stove فقط طراحي را بلد نيستند برخي از بهترين صفحات فرود، اما آنها همچنين واژه سازان بسيار خوبي هستند. توصيفات محصولات آنها اساساً شامل تمام مباني مورد بحث ما در اين مقاله است – اثبات اجتماعي ، عكس هاي با كيفيت بالا ، داستان سرايي و مزايا. در حالي كه آنها اطلاعات زيادي را در اختيار شما قرار مي دهند (در واقع ، آنها يك صفحه كامل را فقط به يك محصول اختصاص داده اند) ، به دليل استفاده از فضاي سفيد كافي متن قابل خواندن است.

پيچيدن چيزها

توضيحات موثر محصول اطلاعات صحيحي را براي مخاطبان خاص شما به اشتراك مي گذارد. بنابراين ، روي عناصر و كلماتي تمركز كنيد كه مورد پسند خريداران ايده آل شما قرار مي گيرند. در حالي كه ممكن است برخي از مشتري ها لازم نيست كه نيم صفحه بخوانند ، توضيحات محصول در بيشتر اوقات بايد كوتاه و مختصر باشد.

همچنين به ياد داشته باشيد كه تقريباً تمام محصولات براي ارائه كيفيت زندگي ما با ارائه يك تجربه يا راه حل براي يك نقطه ضعف ايجاد شده اند. توضيحات موثر محصول به مصرف كنندگان كمك مي كند تا تصور كنند كه چگونه يك محصول خاص مي تواند زندگي آنها را قبل از خريد محصول بهبود بخشد. با ثبت تركيب صحيح كلمات ، اثبات اجتماعي و تصاوير ، مي توانيد احساسات شديدي را برانگيزانيد كه خريد محصول ديگر گزينه اي براي مخاطبان هدف شما نخواهد بود.

https://hillbilly.ir/10-قانون-براي-نوشتن-توضيحات-محصولات-تجار/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.