درباره مشاغل پشتيباني فناوري مجازي همه چيز را بياموزيد

به خبرنامه تخصصي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد.

درباره مشاغل پشتيباني فناوري مجازي همه چيز را بياموزيد

۱۳ بازديد

درباره مشاغل پشتيباني فناوري مجازي همه چيز را بياموزيد

فضاي كسب و كار امروز تا حد زيادي به وب وابسته است و به نظر مي رسد همه چيز از راه دور كار مي كند. در حالت ايده آل ، اين بدان معني است كه هميشه شخصي كه در اينترنت تبحر دارد ، جاي خالي دارد تا از فناوري مجازي پشتيباني كند. ظاهراً اين سايتهاي …

درباره مشاغل پشتيباني فناوري مجازي همه چيز را بياموزيد https://hillbilly.ir/درباره-مشاغل-پشتيباني-فناوري-مجازي-هم/ https://hillbilly.ir/درباره-مشاغل-پشتيباني-فناوري-مجازي-هم/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Fri, 12 Mar 2021 11:34:37 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing vacancy https://hillbilly.ir/درباره-مشاغل-پشتيباني-فناوري-مجازي-هم/

درباره مشاغل پشتيباني فناوري مجازي همه چيز را بياموزيد

فضاي كسب و كار امروز تا حد زيادي به وب وابسته است و به نظر مي رسد همه چيز از راه دور كار مي كند. در حالت ايده آل ، اين بدان معني است كه هميشه شخصي كه در اينترنت تبحر دارد ، جاي خالي دارد تا از فناوري مجازي پشتيباني كند. ظاهراً اين سايتهاي …

درباره مشاغل پشتيباني فناوري مجازي همه چيز را بياموزيد

فضاي كسب و كار امروز تا حد زيادي به وب وابسته است و به نظر مي رسد همه چيز از راه دور كار مي كند. در حالت ايده آل ، اين بدان معني است كه هميشه شخصي كه در اينترنت تبحر دارد ، جاي خالي دارد تا از فناوري مجازي پشتيباني كند. ظاهراً اين سايتهاي پشتيباني مجازي براي هر كسي كه با سخت افزار يا نرم افزار خود مشكلي داشته باشد تسكين دهنده است.

اين شركت فناوري مجازي با استقرار تكنسين هاي خود در صورت تقاضا براي يك كاربر مشكل ساز رايانه يا برنامه ، پشتيباني خود را از شركت ها ارائه مي دهد. تخصيص و مديريت ميزهاي كمك جهاني IT به طور كارآمد امكان پذير است ، و امكان دسترسي به هر رايانه متصل به اينترنت در سراسر جهان را فراهم مي كند. همچنين به پرسنل پشتيباني فني IT كمك مي كند تا از طريق جلسات پشتيباني كه در آن مي توانند به راحتي مشكلات رايانه اي را تشخيص و برطرف كنند ، به سيستم ها دسترسي پيدا كنند. در حالت ايده آل ، اين براي يك تكنسين پشتيباني مشتري شخصي از بين مي رود ، باعث صرفه جويي در وقت و هزينه هاي سفر مي شود ، و گاهي اوقات ، يك تكنسين مي تواند از طريق تلفن دستورالعمل هايي را ارائه دهد كه به حل مشكل شما كمك مي كند.

بسياري از افراد ترجيح مي دهند از پشتيباني فني پيش فرض استفاده كنند زيرا اين باعث صرفه جويي در وقت و هزينه هاي سفر مي شود. اين تكنسين همچنين مي تواند در هر ساعت از شبانه روز به رايانه دسترسي داشته باشد ، كه در نهايت مديريت منابع IT را بهبود مي بخشد و با افزايش صلاحيت هاي پشتيباني فناوري اطلاعات ، به سازمان كمك مي كند تا پس انداز كند با استفاده از اين توانايي پيشرفته در تخصيص منابع ، شركتهاي فناوري اطلاعات انعطاف پذيري دارند كه روشهاي ابتكاري استفاده از امكانات پشتيباني فني را ابداع كنند. نيازهاي اساسي نرم افزار كامل و پرسنل واجد شرايط است.

براي تبديل شدن به يك تكنسين مجازي فناوري اطلاعات ، بايد مدارك بيشتري نسبت به ديپلم دبيرستان داشته باشيد ، و در حالت ايده آل ، شما بايد آموزش پشتيباني IT را داشته باشيد. بايد دانش كافي در مورد آنتي ويروس ، پخش كننده هاي mp3 ، پشتيباني از رايانه ، دستگاه هاي تلفن همراه ، سيستم عامل ها ، فايروال ها ، ضد جاسوس افزارها ، شبكه ها و اينترنت داشته باشد. شما بايد مهارت هاي ارتباطي قوي ، چه كتبي و چه كلامي داشته باشيد ، در حالي كه داشتن زبان دوم يك مزيت است.

شما بايد بتوانيد به راحتي مفاهيم فني را به صورت غيرحرفه اي درآوريد و يا بتوانيد به سطح درك مشتري برسيد. شما همچنين به مهارتهاي عالي تعامل با مشتري نياز داريد تا بتوانيد خلاقانه مشكلات را حل كنيد. از طرف ديگر ، شما به يك ايستگاه كاري نياز داريد كه حداقل از ويندوز XP و نسخه هاي بعدي يا سيستم عامل لينوكس استفاده كند ، حداقل 2 گيگابايت RAM داشته باشد و بالاتر از آن ، اينترنت پرسرعت ، تنظيم سر كامپيوتر و ارگونومي مناسب داشته باشيد.

به عنوان يك تكنسين مجازي ، شما مي توانيد انتظار داشته باشيد كه يك حقوق مساوي بدست آوريد ، يا به ازاي تعداد خدمات پشتيباني كه ارائه داده ايد و مدت زمان صرف شده براي هر يك ، درآمد كسب كنيد. در حالت ايده آل ، اگر سازمان كارهاي زيادي براي انجام دادن داشته باشد ، مي توانيد در ازاي هر كار ، كارمزد ساعتي يا حقوق ثابت كارمزد دريافت كنيد. مي توانيد به طور متوسط ​​ماهيانه 4000 دلار و حتي سالانه بيش از 87000 دلار درآمد كسب كنيد. در حالي كه از طرف ديگر ، نرخ ساعتي مي تواند از 25 تا 100 دلار در ساعت باشد. اين به تجربه كارفرما و شرايط شغلي بستگي دارد.

سازمان هايي كه به طور مداوم خدمات فني ارائه مي دهند ، به تكنسين هاي مجازي نياز دارند. اين مي تواند شامل كساني باشد كه خدمات شبكه ، فروش نرم افزار و حتي سازمان هاي بين المللي را ارائه مي دهند كه كارمندان آنها در مكان هاي دور از دسترس كار مي كنند و نياز به پرسنل پشتيباني فني مجازي دارند.

شما مي توانيد با مراجعه به شركتهاي منفردي كه اين خدمات را ارائه مي دهند و يا از طريق آژانس مطابق با يك شركت مناسب اقدام به يافتن شغل كنيد. اين روزها فرصت هاي زيادي براي كار به عنوان يك تكنسين مجازي وجود دارد و كار براي شما دشوار نخواهد بود. همچنين مي توانيد در يك وب سايت مستقل ثبت نام كنيد و كارفرماياني را كه به خدمات شما نياز دارند جستجو كنيد ، كه يك نقطه شروع مناسب خواهد بود.

وظايف اصلي شامل ارائه پشتيباني فني به مشتري از راه دور ، كمك به آنها در حل مشكلات سخت افزاري و نرم افزاري رايانه اي ، كمك به آموزش كارمندان جديد در مورد نحوه استفاده از نرم افزار جديد ، پشتيباني شبكه ، پشتيباني از آنتي ويروس و ساير موارد نرم افزاري و سخت افزاري است.

https://hillbilly.ir/درباره-مشاغل-پشتيباني-فناوري-مجازي-هم/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.